No love, just condoms

Posted on


M-am abtinut mult sa scriu postarea asta. Nu pentru ca ar fi ceva extraordinar si am tot rafinat textul. Motivul principal a fost  modul in care unii oameni ar putea percepe ce scriu eu aici. Nu am vrut sa fiu considerat etalon pentru oamenii de varsta mea sau sa se creada ca am facut-o din lipsa de respect pentru sexul opus.hqdefault

La inceputul anului am avut o mica problema, cine a tot citit blogul (multumesc pe aceasta cale) stie despre ce vorbesc. Si dupa momentul asta am zis ca cea mai buna solutie ar fi sa nu ma indragostesc asa usor. Sa vad daca poti sa stai intr-o relatie fara sa iubesti. Usor de zis, greu de facut dupa mintea si istoricul meu.

La prima ocazie aparut am spus da si am stat cu cineva care ma atragea pur fizic. Nu am tinut cont de inteligenta, compatibilitate emotionala si alte chestii siropoase. Si am stat cu ea vreo 3 luni, in care am facut tot ce as fi facut cu cineva la care as fi tinut mult mai intens. Apoi au mai urmat cateva fete cu acelasi atribut si aceeasi implicare din partea mea.

Nu s-a intamplat ca in filme, cand te indragostesti pe masura ce timpul trece. Doar te obisnuiesti ca cineva sa te sune, sa vorbeasca despre banalitati si sa faca sex cu tine. Stiu ca par ca un porc acum, in ochii femeilor. Tin doar sa spun atat: nu am spus niciuneia “te iubesc” si nici nu i-am promis luna de pe cer. Am mers din inertie mai departe in relatie, pana la sfarsitul ei. Poate unele dintre ele si-au dat seama de asta, in timp ce unele nu au fost asa istete.

Ai crede ca nu poti sa traiesti asa, din relatie in relatie, fara 100 % implicare. Surpriza a fost ca am putut. Poate au fost momente in care am regretat ca nu pot sa port o discutie foarte serioasa in care sa ma confesez , dar am trecut destul de repede peste neajunsurile astea.

Cred ca am vazut destule casnicii lipsite de iubire, tinute impreuna doar de copii si de obisnuinta. Aveam impresia ca m-as sufoca intr-un astfel de angajament. Se pare ca tine doar de cat de mult esti tu dispus sa lasi de la tine. Sa iti cobori asteptarile si sa pastrezi o parte din mintea ta ascunsa. Sa nu te astepti la intelegerea din priviri si semnificatii pentru gesturi mici.

2 thoughts on “No love, just condoms

    Bianca Alexandra said:
    3 November 2015 at 0:32

    Iar acum? Inca iti doresti relatii fara implicare? Nu te simti gol pe dinauntru? 🙂

    Like

Hai bine... comenteaza.

