Strings attached

Posted on


Astazi dadeam scroll pe pagina de Facebook si am vazut o imagine, prezentata de cei de la Oameni ai Bucurestiului. Era vorba de o femeie ce a mers 800 de km pe jos,  pe celebrul El Camino De Santiago.

Mi s-a parut ceva extraordinar, nu doar datorita distantei enorme. Drumul in sine are ceva special, ce il schimba pe cel care il strabate. Este un pelerinaj in care destinatia nu este neaparat punctul culminant. Tu te transformi, ai timp sa ramai cu gandurile tale, fara intreruperi. Sa vezi cu adevarat si sa ajungi constient de locul tau in toata agitatia din lume.puppet-on-a-string

Apoi am citit ce scria deasupra pozei:  “Aveam nevoie de timp și bani, iar anul asta le-am avut pe toate.” Au vibrat cuvintele astea in mintea mea. Mi-am dat seama cat de legati suntem, unii dintre noi, cel putin. Avem o planeta extraordinara,  plina nu doar de peisaje frumoase ci si de povesti. Si cu toate astea suntem fortati uneori sa ramanem intr-o mica particica. Sa strabatem drumuri pe care le stim deja, sa ne uitam la aceleasi locuri prafuite, cu mintea incetosata de lucruri neimportante.

Cateodata avem bani, dar nu avem timp. Asta pentru ca muncim pentru a face rost de bani. Si ajungem ca oamenii aceia ce isi iau bilet de croaziera cand au iesit la pensie. Si imi dau seama ca atunci entuziasmul tau pentru catarat, meditatie sau lucruri noi s-a diminuat. Sau este posibil sa ai timp;dar daca asta este cazul inseamna ca nu muncesti. Deci nu ai bani.

Suntem mai legati decat erau taranii acum 100 de ani de glia stramoseasca.  Fortati sa murim fara sa vedem ce are mai frumos lumea asta.

Hai bine... comenteaza.

