Femeile independente si noi, barbatii.

Posted on Updated on


Am avut alaltaieri o discutie interesanta cu o tipa. Ne reprosa noua, barbatilor, ca fugim de femeile independente. M-a amuzat un pic faptul ca era destul de vehementa, dovada ca vorbea din propria experienta. Era mai degraba un monolog, dar eu i-am spus discutie, pentru ca eu eram reprezentatul barbatilor aflat in zona si am reusit sa scot cateva cuvinte. De aceea ce spun mai jos o fac la plural, desi evident nu toti suntem la fel.00c802d1ff5218d36af94367e7780410

In primul rand noi nu fugim de femei. Noi le cautam si incercam sa le captam atentia cum stim mai bine. Le fluieram ca ciobanii sau le claxonam. Atat ne duce capul dupa 6000 de ani de civilizatie. Deci va dati seama ca suntem intr-o situatie disperata daca apelam la metodele astea. Desigur ca mai alegem si noi graul de neghina. Femeile care sarbatoresc o saptamana si 2 zile de relatie sunt un mare “NU”, ca si cele ce te bombardeaza cu apeluri si mesaje. Aici este o chestie animalica ce tine de libertatea imaginara sau reala.

Dar sa revenim la femeile independente. Din ce am inteles eu de la domnisoara respectiva, independenta insemna ca are banii ei, nu sta la cratita si este inteligenta.  Nu este treaba ca noi nu le vrem ci de multe ori ele nu ne vor pe noi. Cu ele nu merg texte “Ce faci papusa, te-a durut cand ai cazut din Rai?”. Si dupa cum spuneam mai sus, multi dintre noi avem replici d-astea.

Pe de alta parte, toata treaba cu banii este un pic adevarata. Barbatul timp de mii de ani a trebuit sa aduca vanat, mancare si bani acasa. Este ceva nefiresc in mintea noastra ca, atentie, femeie sa castige mai mult decat barbatul. Nu este vorba ca nu ne plac banii castigati de femei, ci pur si simplu este ceva mental care ne spune ca nu suntem destul de buni incat sa asiguram existenta unei posibile familii. Asa ca nu are neaparat legatura cu femeia in sine.

Si poate cel mai important motiv pentru care femeile independente ne sperie un pic este urmatorul: stiu ce vor. Noi barbatii nu prea stam bine la capitolul asta. Putem sa trecem prin viata asa usor si lin. Nu stim daca vrem o casa cu gardulet alb, cu o alee plina de flori. Bag eu de seama ca nici copii nu stim daca vrem, decat daca suntem anuntati ca vrem. Este destul de greu pentru cineva fara un tel anume sa stea langa cineva care are deja viata planuita pe etape. Stim ca femeia independenta va face tot ce iti doreste chiar daca te are pe tine la bratul ei sau nu. Si credeti-ma cand va spun ca asta te face un pic nelinistit.

Trebuie sa reamintesc ca nu vorbesc pentru toti barbatii. Poate unii vad diferit situatia si apreciaza tot ce eu am avut de obiectat.  Si inca ceva…nu fugim de femei. In cel mai rau caz mergem un pic mai repede.

2 thoughts on “Femeile independente si noi, barbatii.

    April said:
    21 May 2015 at 10:32

    Hehe, interesant articol, m-a ajutat să înțeleg unele lucruri mai bine. 🙂

    Like

      macau ionut responded:
      21 May 2015 at 12:54

      :)) Ma bucur ca am lamurit, sper, unele lucruri.

      Like

Hai bine... comenteaza.

