Suflet pereche

Posted on Updated on


Un prieten de-al meu mi-a declarat solemn ca si-a gasit sufletul pereche. Venind din partea lui, care a avut mai multe prietene decat cunosc eu oameni, a fost ceva de-a dreptul socant.dd80e2eff7737e0bcc7bf5a5ec66c97c

Am terminat berea si am plecat spre casa, un pic abatut si mai ales ganditor. Mi se pare ceva extraordinar sa iti gasesti jumatatea aia pe care o cautam cu totii. Si mi-am dat seama apoi ca si eu mi-am intalnit sufletul pereche.

Acum ceva timp, cand eram un alt om. Si imi dau seama acum, ca avea exact ce vroiam de la o femeie. Aveau un simt al umorului dezvoltat, rezista si excela la ironie. Puteam sa vorbesc cu ea de la situatii politice pana la subiecte ce tin de S.F. si cel mai important avea acea aura de mister pe care o femeie trebuie sa o posede. Culmea este ca atunci nu imi dadeam seama de toate astea si nici nu era o iubire asa mare intre noi. Ne-am despartit fara mare tam-tam si fara prea multe regrete intre noi.

Si m-am gandit ca poate ea era sufletul pereche. Si am ratat sansa. Sau poate eu nu eram jumatatea pe care ea o cauta. Cum recunosti ca ceva este perfect pentru tine?

7 thoughts on “Suflet pereche

    Alina said:
    9 April 2015 at 15:27

    Nu a fost sufletul tau pereche. A fost o tipa inteligenta care nu traia doar in lumea aia “pur feminina” in care tot ce conteaza sunt hainele, unghiile si cadourile pe care le primesc de la iubiti. Cu sufletul pereche e complicat, simti cu intreg corpul nevoia de celalalt, simti ca il cunosti din totdeauna, ai o incredere deosebita in el. E, cum se spune in popor, “scanteia aia” si iti dai seama imediat daca o ai cu cineva sau nu.

    Like

      macau ionut responded:
      9 April 2015 at 18:03

      Tot ce se poate. Sau cineva poate se joaca cu noi si ne creeaza fara jumatati. Sau prea multe :))

      Like

    Madalina Maria Iancu said:
    9 April 2015 at 21:24

    Buna Intrebare. Si pe mine m-a pus pe ganduri. Insa cand o voi gasi sigur voi sti, cu toate simturile. Cel putin asa mi s-a spus. Am avut de 2 ori aceasta “tentativa” dar m-am inselat.

    Like

      macau ionut responded:
      10 April 2015 at 8:08

      Dar pe moment simteai ca in sfarsit ai gasit jumatatea. Se pare ca doar dupa ne dam seama daca a fost ceea ce ne trebuia.

      Like

    tssecrets said:
    9 April 2015 at 21:49

    n-am raspuns – subscriu la intrebarea ta 🙂 Si mai trec pe aici sa vad ce te sfatuiesc altii sau daca afli tu reteta.

    Like

Hai bine... comenteaza.

