Our little secret

Posted on


Acum ceva timp o persoana m-a intrebat daca as vrea sa pot citi gandurile oamenilor. Am spus ca nu, spre surprinderea celeilalte persoane.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Stiu ca toata lumea vrea o super putere. As vrea sa zbor, daca as putea sa aleg, dar nu as vrea sa citesc gandurile nimanui. Suna ciudat? Poate, dar stiu clar de ce nu as vrea tortura asta.

Noi oamenii suntem construiti din minciuni si secrete. Cum sunt piesele de Lego, asa suntem si noi. Minciuna peste secret din talpi pana in crestetul capului. O sa imi spuneti ca sunt prea multe si dintr-una si din alta, dar va spun ca asta este adevarul.

Chiar si atunci cand vrem sa spunem adevarul ceva parca ne impingem sa mintim. Pentru ca este mai comod atat pentru noi cat si pentru cel care primeste galusca. Cat despre secrete, avem multe pentru ca asta ne da un pic de farmec. Nu as vrea sa rapesc nimanui senzatia de protectie pe care ti-o da un secret stiut doar de tine. Esti stapanul absolut peste ceva si poate muri cu tine sau poate iesi la suprafata, doar in momentul ales de tine.

Acum ca am spus toate astea ganditi-va ca va intalniti cu persoana iubita si o vedeti dezbracata de secrete si minciuni. Ai mai tine la fel de mult la ea? Sunt unii care s-ar simti eliberati, dar foarte putini. Fiecare gand ce i-a trecut prin minte atunci cand ai suparat-o sau cand te-a mintit. O sa te intrebi daca este acceasi persoana.

Asa suntem noi. Ne ascundem de lume, de cei iubiti, de noi. Toti avem secrete si prefer sa raman in intuneric decat sa fiu iluminat.

P.S. In mod evident nu o sa ajungem la citit mintea cuiva curand, dar tehnologia exista. Interesante timpuri vor fi atunci.

P.P.S. Pentru ca nu ati vrut sa comentati la concurs, cartea a plecat la cineva ce mi-a dat un raspuns in mediul real. Sic!

4 thoughts on “Our little secret

    Ioana said:
    26 March 2015 at 20:59

    Ma gandesc la treaba asta cu superputerile destul de des… Sunt indecisa si ma mai gandesc putin. Dupa care de obicei ma apuca rasul ca ma gandesc cam mult la ceva atat de sf…

    Ma gandesc ca totusi ai dreptate. Nu m-am gandit pana acum ca probabil afland tot ce gandesc oamenii din jur nu am mai putea sa iubim pe nimeni…pentru ca in oameni se gaseste mult urat si mult rau…

    Like

      macau ionut responded:
      27 March 2015 at 10:18

      Si eu rad ca ma gandesc la asta, dar este un exercitiu de imaginatie placut. Avem toti masti…uneori este mai bine ca nu vedem chiar totul 🙂

      Like

    Pusa Raisa said:
    28 March 2015 at 14:01

    Interesant articolul tau ………….si desi cu siguranta am dublul varstei tale, nu mi-a trecut niciodata prin cap sa vreau sa citesc gandurile oamenilor, cu siguranta nu al tuturor oamenilor. ,si stii de ce ? pentru ca nu m-a interesat niciodata ce gandesc ei despre mine. Oricum ei ramaneau cu gandul lor, iar eu ramaneam tot eu, cu bune, cu rele, cu frumoase sau urate. Ma bucur ca nici pe tine nu te interesaza acest lucru, desi sunt convinsa ca sunt multi printre noi care ar da orice numai sa afle ceea ce noi nu dorim sa aflam, Nu cred ca daca Dzeu sau stiu eu cine, ne-ar fi plamadit sa putem citi gandurile uni ,altora ar fi fost un lucru bun,repet nu cred, deaceea ne-a facut asa cum suntem, Sa ai o primavara frumoasa, sa te bucuri de viata, sa gandesti pozitiv si sa lasi in urma ta numai lucruri bune !

    Like

      macau ionut responded:
      29 March 2015 at 14:14

      Multumesc la fel. Sa speram ca nu o sa aflam niciodata ce gandesc altii.

      Like

Hai bine... comenteaza.