Placintel

Posted on


Lucrand la un magazin online, interactiunile mele cu publicul sunt destul de rare, acesta fiind si unul dintre motivele pentru care imi place locul asta de munca. Dar am totusi parte de ele si multe sunt chiar de poveste, dar o sa aleg doar una recenta.parerea-mea

Mi-a trecut usa un cuplu destul de neobisnuit. Folosesc cuvantul asta pentru ca barbatul avea cred ca 2 metri si era un mare pachet de muschi, iar femeia era destul de maruntica si slaba. Bineinteles ca mai exista si oameni care trec peste toata chestia asta cu fizicul. Nu asta m-a amuzat, ci modul in care femeia i se adresa partenerului;mai precis “placintel”.Am fost pe punctul de a rade cand am auzit apelativul, mai ales ca ii se adresa unui om imens. Dar am vazut jena din ochii lui, pe masura ce tot ii vorbea despre produs, adaugand din cand in cand “ce crezi placintel?” , “dar daca nu ii place placintel?”.

Eu unul nu am inteles niciodata de ce simt unii oameni de a folosi apelative d-astea, total absurde, mai ales in public. Imi dau seama ca exista termene de alint, dar sincer cred ca sunt ceva intim. Imi vine sa arunc afara de fiecare data cand aud o iubitica vorbind pe vocea aia pentru copii. Nu doar ca mi se pare jenant pentru cel ce primeste apelativul in public, dar si pentru cine se maimutareste in felul ala.

Daca nu ii ziceai “placintel” de fata cu mine, oare credea barbatul ca nu il mai iubesti? Sa fie asta dovada de iubire suprema? Ma indoiesc si chiar daca risc sa supar lumea, mi se pare ceva extrem de copilaresc pentru oameni in toata firea. Poti sa arati ca iubesti pe cineva si fara chestii siropoase, facute doar pentru a atrage atentia celor din jur. Zic si eu…

4 thoughts on “Placintel

    alexandraitu said:
    25 February 2015 at 18:56

    Ai mare dreptate! Și pe mine mă ia greața când îi aud cu “iubi”, “bebe”, “pui” și alte cele, dar de Plăcințel încă n-am auzit! :))))

    Like

    Lavi H. said:
    25 February 2015 at 22:17

    Eu folosesc o porecla atunci cand ma adresez partenerului meu, pur si simplu m-am obisnuit cu porecla respectiva si uneori chiar cand vreau sa ii zic pe nume parca tot porecla aia imi vine :)). Cred ca intervine obisnuinta…cel putin in cazul meu, desi la mine nu e vorba de un diminutiv ca cel de mai sus:D.

    Si mie mi se pare ciudat sau neplacut(sa ii zic asa) cand aud anumite alintaturi, cert este insa ca porecla mea mi se pare ok :)) dar cine stie.

    Like

      macau ionut responded:
      26 February 2015 at 10:12

      :)) Mai porecla este altceva. S-a dat cu un scop si cu o poveste in spate. Si mai ales ca este ca este data de tine este ok :)))

      Like

Hai bine... comenteaza.

