Blood Letter

Posted on


Acum ceva ani am avut ideea de a trimite cateva scrisori unor oameni ce insemnau ceva pentru mine. Ideea de a trimite cateva scrisori mi se parea extrem de incitanta. Era ceva ce nu mai facusem niciodata si in epoca telefoanelor mobile si a internetului mi se parea un gest cu un mare impact.1

Asa ca m-am pregatit, exact ca un copil de clasa I, cu un stilou (da, un stilou) , coli A4, plicuri si timbre. Pe langa faptul ca doamna de la posta s-a uitat ciudat la mine, totul parea sa mearga ca pe roate. M-am asezat cu toate astea langa mine si am dat sa scriu.

Nu glumesc cand spun ca a fost unul dintre cele mai grele lucruri pe care le-am facut vreodata. Cuvintele se opresc, ideile se incalcesc si ajungeam sa scriu exact ce nu vroiam. Fara emoticoane care sa arate ca sunt fericit ca i-am cunoscut si ca sunt o parte din viata mea. Fara inimioare care sa arate ca ii iubesti. Ati scris vreodata “Te iubesc” cuiva? Are un impact siropos si ciudat cand scrii asta, incat parca ai scris cu sange cuvintele alea, asa de tare te doare cand le citesti inapoi.

Atunci cand scrii poti doar sa speri ca cine citeste intelege cu adevarat ce ai vrut sa spui. Ca fiecare cuvant are aceeasi greutate la care tu te-ai gandit si ca fiecare fraza duce mai departe un mesaj si nu este doar cerneala irosita.

In final am scris vreo 5 scrisori. Dar nu le-am trimis niciodata, pentru ca nu eram multumit de ce ce scria in ele. Mi se pareau puerile si pline cu un limbaj de lemn, sarac in intelesuri. Le-am aruncat dupa o perioada, rusinat de neputinta mea de a scrie o scrisoare.

Si de ce v-am spus toate astea? Pentru ca este o luna speciala, stiti la ce ma refer. Asa ca faceti un efort si scrieti-i ceva.

4 thoughts on “Blood Letter

    RoF said:
    10 February 2015 at 16:39

    Mda, din pacate, ai dreptate… Am ajuns ziua in care a trimite scrisori cuiva, scrise de mana ta chiar, a devenit un lucru “incitant” asa cum bine spui. Si de speriat, as adauga.
    Pacat ca n-ai trimis scrisorile; cu siguranta ar fi fost foarte bine primite.
    Incearca sa mai scrii si de data asta, chiar trimite-le. Te asigur ca merita :-).

    Like

      macau ionut responded:
      10 February 2015 at 16:52

      Sincer as repeta experienta. Poate acum am invatat sa scriu mai bine. Stiu ca merita, dar nu stiu daca mai este cineva care sa merite scrisoare :))

      Like

    Bianca Alexandra said:
    17 February 2015 at 18:22

    Nu m-am gandit pana acum la asta, dar e o idee foarte frumoasa si originala! In schimb, anul trecut am trimis carti postale in Romania. Si tare mult s-au bucurat ai mei de alea 2-3 randuri scrise pe spatele cartilor postale. Cu siguranta niste scrisori ar avea un impact mult mai mare si mai dragut! Chiar voi trimite scrisori prietenilor, fiindca in ziua de astazi, sincera sa fiu, nu prea mai spun ce simt, fiindca imi vad doar de propria persoana. Dar poate ca altii au nevoie in aceste momente de niste cuvinte frumoase. Si am de gand sa le pun pe hartie… πŸ™‚

    Like

      macau ionut responded:
      18 February 2015 at 11:35

      Frumoasa si ideea cu cartile postale. Imi dau seama cat de mult s-au bucurat, chiar si pentru 2-3 randuri. Erau scrise de tine si asta era de ajuns. O sa vezi ca este ceva diferit cand scrii o scrisoare πŸ˜€

      Like

Hai bine... comenteaza.

