Change

Posted on Updated on


Urasc schimbarile. Nu imi place sa spun “Adio” sau “Incantat de cunostiinta”. 0ea9b84741b26930e6415220c3e6261eSunt un tip comod si tot ce apare nou la orizont are intotdeauna darul de a ma face nelinistit. Imi beau cafeaua la fel, in fiecare zi, fara vreo dorinta de a schimba ceva la reteta sau de a incerca ceva nou. Fumez aceleasi tigari, desi am incercat si altele mai bune. Doar pentru ca au devenit un ritual in sine si daca as schimba ceva, totul ar iesi de sub control. Tocmai de aia nu imi plac nici surprizele. Trebuie sa reactionez pe moment, sa emit o parere sau un sentiment. Si la mine cu sentimentele…mai greu de exprimat in viu grai. Asa ca balmajesc ceva cuvinte total nepotrivite si stau ca un elev ce tocmai a fost prins cu o fituica.

Am trecut de perioada in care simteam nevoia de a ma reinventa doar pentru a fi pe placul cuiva sau chiar al meu. Nu am energia pentru a cunoaste oameni noi si de a sapa pentru a-i cunoaste cu adevarat. Ma intereseaza din ce in ce mai putin ce spune lumea, sau ce ar trebui sa gandesc eu despre altii. Nu ma mai impresioneaza neconventionalul si nici motivele pentru care cineva isi alege o cale sau.

Cu toate astea imi doresc o schimbare. Da, stiu cum suna asta, dupa tot ce am insirat mai sus. Ceva care sa ma surprinda in modul cel mai placut, fara sa ceara ceva de la mine si fara sa ma intrebe daca imi place sau nu. Exact ca primavara ce vine brusc cu raze de soare, facand sa dispara amintirea iernii. Nu te mira ca a venit si nu iti da totul peste cap. A venit si atat.

One thought on “Change

    nina cremeneanu said:
    22 February 2015 at 12:07

    hei, primavara a venit ieri la mine in curte ..stiu sigur …deci poti sa faci schimbarea …in ce si cum …tu alegi dar…nu cred ca se schimba ceva in viata noastra” fara sa ceara ceva de la mine si fara sa ma intrebe daca imi place sau nu”. Exact ca primavara ce vine brusc cu raze de soare, facand sa dispara amintirea iernii asa si schimbarea, brusc va sterge ceva si va adauga altceva in viata ta !! succes si curaj !!
    acum tocmai mi-a venit in minte o formula a psihologilor care spun “”orice schimbare in viata ta este bine venita chiar daca schimbarea nu este intotdeauna in sensul bun!! monotonia ,viata liniara….nu aduce evolutie!!

    Like

Hai bine... comenteaza.

