Am invatat…nimic

Posted on


Aud mereu ca pe masura ce treci prin viata, devii mai intelept. Inveti sa faci lucruri noi, sa nu repeti greseli sau poti sa dai sfaturi altora mai putin fericiti cu duhul.1d4563e283f9191defa059ff2e544077

La mine este exact invers. Primesc sfaturi cu duiumul, semn ca fac parte din ultima categorie. Lumea vede ca am nevoie de povete si povesti cu talc ale caror morala sa ma ajute. Cat despre intelepciune, pot spune ca am invatat cum trebuie sa tii o lingura sub jetul de apa, astfel incat sa nu te uzi. Cam la asta se rezuma marea mea cunoastere a vietii.

Trecand la partea cu repetatul greselilor, pot spune cu mana pe inima ca sunt repetent. Vad posibilitatea de a gresi si cu cel mai mare avant infaptuiesc marea boacana. Cateodata imi pare rau, cateodata imi dau seama ca este mai usor sa gresesti decat sa tii drumul drept. Culmea este ca odata infaptuite orice om ar trebui sa stie care sunt urmarile si motivele pentru care o asemenea situatie nu trebuie sa se mai repete.

Dar am inca speranta, caci stiu ca nu sunt singurul ce trece prin viata ca un vesnic invatacel, sub privirea dezaprobatoare a marilor intelepti  in sensul vietii. Ce nu inteleg totusi este de ce nu primesc de la ei raspunsuri ci doar sfaturi. Eu am nevoie de raspunsuri, nu de priviri atotstiutoare.

Merg mai departe si imi dau seama ca o sa fiu omul ce si la batranete nu stie nimic si inca face greseli pe care le-a facut si in trecut. Si poate nu este asa rau; fiecare greseala iti arata ceva despre tine. Orice pas gresit te duce spre un alt drum si fiecare greseala te apropie sau te departeaza de cineva. Daca sa inveti din trecut inseamna sa mergi pe o linie dreapta, doar cu scopul de a o parcurge pana la capat, fara sa te opresti si sa te mai uiti in stanga si in dreapta, atunci prefer sa mor gresind.

4 thoughts on “Am invatat…nimic

    PinkyRainbow (@PinkyRainbow2) said:
    28 January 2015 at 13:51

    Eu inca nu am invatat sa tin lingura sub jetul de apa!!! :)))

    Like

      macau ionut responded:
      28 January 2015 at 14:16

      :)))) Partea rotunjita spre jetul de apa. Dupa multe incercari pot spune asta cu cea mai mare siguranta :>

      Like

    alexandraitu said:
    28 January 2015 at 14:15

    Te-ai gândit că poate exact faptul că eşti conştient că nu ştii nimic e o dovadă a faptului că ştii mai multe decât ceilalţi? Majoritatea oamenilor au impresia că ştiu multe, unii au impresia că ştiu chiar totul atunci când vine vorba de viaţă, dar cei mai mulţi nu ştiu nimic. Tu te ridici deasupra lor prin faptul că ştii ceea ce ei nu ştiu, şi anume că nu ştii! 🙂 Puţin cam încurcat, dar aşa este şi viaţa. Pentru că, aşa cum a zis chiar Einstein, “sensul omului în viaţă este să îl caute” !

    Like

      macau ionut responded:
      28 January 2015 at 14:18

      M-ai facut sa ma simt mult mai bine in starea mea de stiutor-nestiutor :))

      Liked by 1 person

Hai bine... comenteaza.

