Decide

Posted on Updated on


nu_votezi_nu_contezi_large
Sursa: http://www.bucuresteni.ro/

Poti numara pe degete postarile legate de politica de pe blogul meu. Nu pentru ca nu as fi interesat, dar sincer nu imi place sa scriu despre mocirla asta generalizata. Imi ajunge a mea.

Dar astazi fac o exceptie de la regula. Pentru ca simt, poate pentru prima oara ca avem sansa la ceva nou. M-am nascut in 90′ si de atunci tot aud de capitalism, schimbare sau democratie. Mult timp au ramas doar cuvinte pe care le gaseam in dictionar. Inca a ramas atmosfera “ce bine era inainte”  si tot tacamul de amintiri nostalgice si uneori triste, legate de comunism.

Votul de maine este al unei noi generatii. A noastra, a tinerilor ce am crescut cu banane si portocale din belsug, dar sanse putine in lumea adevarata. Invatati sa citim printre randurile realizarilor conducatorilor, tavaliti de un sistem de invatamant de-a dreptul dement si inutil. Aruncati intr-o piata a muncii ciudata, fara legaturi trainice cu tot ce am invatat in scoli.

Am cules destul roadele celor mai in varsta ce ne-au vandut viitorul pe o sticla de ulei sau o galeata. I-am lasat, crezand ca stiu ei ce este mai bine pentru noi, sau am ales sa ne pisam pe el de vot pentru ca nu o sa schimbam nimic. Nu cred ca avem voie sa ne batem joc de responsabilitatea asta, oricat de inutila ar parea ea. Viitorul nostru este decis de politica, deci trebuie sa ne implicam. Putin ma intereseaza cu cine aveti de gand sa votati. Este strict alegerea voastra, dar ar fi bine sa stiti ce votati. Comparati discursuri, programe de guvernare si comportamentul lor. Rupe o ora din timpul tau si vezi cu cine te identifici. Este posibil sa nu gasesti pe nimeni. Se mai intampla.

Toti vrem sa plecam din tara. Nu de bine ne dorim asta, sau pentru ca suntem niste kaizeri, romani sau conquistadori reincarnati. Vrem sa plecam pentru ca nu merge nimic fara spaga, in timp ce suntem ingropati in sictirul statului. Fiecare pas inainte este o lupta cu sistemul, cu oamenii din el si cu mentalitati invechite.

Pai nu ar fi cazul se se mai schimbe statul si sa ramanem aici? Asa ca fa-ti si tu partea si iesi la vot, arata-le ca iti pasa  cand spun minciuni sau cand ne fura viitorul.

Hai bine... comenteaza.

