Lucruri ce conteaza

Posted on


De multe ori m-am intrebat ce este cu adevarat important in viata unui om. Cliseu, este adevarat, caci nu sunt nici primul si nici ultimul ce are de raspuns la ea.5cfd5c451885ceeb8ad7fbe231f66233

Dar intrebarea ramane la fel de valida acum ca si acum sute de ani, cand vreun ratacit se gandea la acelasi lucru. Daca intrebi in stanga sau in drepta, fiecare are un raspuns de dat. Familia, prietenii, banii sau un loc de munca stabil. Partea cea mai interesanta este ca toti au dreptate, atunci cand vezi viata prin ochii lor.

Fiecare raspuns vine ca o concluzie a anilor ce au curs pe langa omul ce raspunde. Unii pun importanta pe lucrurile fizice si cu o valoare financiara, in timp ce altii pretuiesc spiritualitatea si legataturile ce se stabilesc intre oameni de-a lungul vietii. Nu prea poti spune ca unii gresesc iar altii au dreptate.

Insa mi-am dat seama ca nu poti sa traiesti viata altcuiva. Nu poti sa imprumuti un set de valori si sa le adopti ca fiind proprii. Lucrurile cu adevarat importante le intuiesti si le descoperi singur, fara ajutor. Uneori este o adevarata lupta interioara, iar alteori le descoperi fara niciun efort. Si de multe ori lucrurile isi schimba valoare tocmai atunci cand esti sigur ca ai gasit un reper sigur.

Si am ajuns ca astazi sa recunosc ca cel mai important lucru pentru mine este starea mea. Pot fi inconjurat de oameni, prieteni, familie si tot sa ma simt singur. Dar atunci cand ma simt puternic si gata sa depasesc cu calm orice situatie, atunci totul capata un scop. Poate suna un pic egoist dar cel mai important lucru din viata mea sunt eu. Nu oamenii, nu banii si nici iubirea.

Asta este rezultatul vietii mele de pana acum. Nu inseamna ca am dreptate sau ca gresesc, ci doar ca pe moment mi-am gasit un reper.

4 thoughts on “Lucruri ce conteaza

    Lavi Humeniuc said:
    21 September 2014 at 10:55

    Asta mă face să mă întreb care e cel mai important lucru din viața mea în acest moment…

    Like

    zzzet said:
    22 September 2014 at 14:10

    Cum foarte bine ai punctate rasounsul la aceasta intrebare vesnica este extreme de subiectiv si poti obtine zeci de raspunsuri daca faci un sodanj. Daca tu consideri ca cel mai important lucru esti tu, inseamna ca asa si este si ar trebui sa te comporti ca atare. Odata descoperit acest lucru trebuie sa il faci centru universului tau, suna excentric, dar sper ca intelegi la vreau sa ma refer

    Like

      macau ionut responded:
      23 September 2014 at 6:27

      Inteleg foarte bine. Adevarul este tine mult de comportamentul meu de acum incolo.

      Like

Hai bine... comenteaza.

