Trecutul tau

Posted on


Cineva imi spunea acum mult timp ca oricat as fugi de trecut, tot nu o sa scap de el. Si m-am incapatanat sa-i demonstrez contrariul cu toata determinarea de care eram eu in stare. Mi-am construit labirinturi de banalitati si visuri nebunesti ce aveau sa ma impiedice sa ma uit inapoi.10636265_834154070027265_5035971439214059669_n

Dar tot efortul a fost in zadar. A fost nevoie de o singura clipa in care sa ma uit in spatele meu si sa imi dau seama ca trecutul este langa mine. De fapt facea parte din mine, ma modelase si imi ghidase toate actiunile de pana atunci. Oricat de mult  as fi incercat sa fug de el, eventual ma va fi prins din urma pentru a-si ocupa locul din viata mea. Unii oameni sunt impacati cu ei si tot ceea ce au facut, dar eu nu sunt unul dintre acestia. Nu a fost nimic traumatizant ci doar o serie de decizii neinspirate ce imi aduc pana si astazi o stare pe care sincer, mi-e greu sa o descriu. Fugeam de responsabilitate si de clipele triste renuntand prea usor la cele frumoase.

Insa am invatat ca trebuie sa aleg intre a fugi mereu si a accepta ceea ce am fost, ce am facut si ce am devenit. Astazi nu mai fug, nici nu imbratisez cu drag toate lucrurile pe care le-am facut, dar am ajuns la un echilibru. Am ajuns mai prudent, mai ironic, mai cinic si mai tacut. Nu stiu daca este un lucru bun sau rau si nici nu vreau sa ma mai schimb ca sa fiu onest pana la capat. Multi nu au problema de a revizita o situatie din trecut si a de o cantari obsesiv. Pentru mine asta era ceva normal.Am ajuns sa cred ca orice as face, prefer sa ma gandesc la faptul ca amintirile, bune sau rele, sunt bucati din mine. Fie ca este vorba de o persoana aparte, de un eveniment sau pur si simplu de culoarea cerului . Toate isi au un rost.

Trecutul este mereu acolo cand iti intorci ochii mintii spre el, depinde doar ce alegi sa vezi.

6 thoughts on “Trecutul tau

    raluca said:
    9 September 2014 at 21:48

    HAI BINE….COMENTEZ:)) mda, am avut si eu o perioada cand fugeam de trecut, sincera sa fiu nu stiu daca am facut alegeri corecte in viata, insa asa cum spuneai si tu….ne modeleaza si trecutul face parte din viata noastra, tinandu-l ingropat nu cred ca ne ajuta, dar parca nici imbratisat nu e ok, cred ca trebuie sa ni-l asumam si atat:)

    Like

      macau ionut responded:
      10 September 2014 at 6:23

      :)) Pacat ca ne ia destul timp pana sa ne oprim din fuga 🙂

      Like

    Lavi Humeniuc said:
    10 September 2014 at 22:02

    Trecutul trebuie înfruntat, acceptat…
    Cred ca fiecare are măcar ceva în trecutul său pentru care să se treazească cu regrete, sau poate întrebări de genul ” ce ar fi fost dacă”… dar, trecutul trebuie lăsat în urmă. E adevărat că ne modelează, ne schimbă, însă nici dacă privim către el prea des nu e bine…

    Nu îl putem uita, dar putem să îl “vizităm” mai rar…

    Like

      macau ionut responded:
      11 September 2014 at 18:48

      Mai bine nici eu nu puteam sa spun 🙂

      Like

Hai bine... comenteaza.

