Scrisoare pentru iubita mea VI

Posted on


Iubita este moarta. S-a nascut intr-un alt veac, cand nu eram atat de grabiti.  Sau poate nu s-a nascut inca si o sa se simta o straina in lumea aia ciudata. Poate mi-a raspuns la scrisori, sau poate inca asteapta sa ajunga la ea. O iubesc si ma iubeste. Doar ca niciunul nu o stie inca.

Nu ti-am mai scris de foarte mult timp. Poate crezi ca te-am uitat si gandurile mele nu mai se indreapta spre tine deloc. Nu este deloc asa, doar ca s-au mai domolit in ultima vreme.4ec23817b3904c84e92ec3ca79c45a3c

Timpul s-a scurs nepasator fata de noi doi si a facut ca tot ce simteam eu sa se cristalizeze, intr-un fel sau altul. S-au cernut lucrurile, bune sau rele si a ramas doar ce era cu adevarat important.  Au ramas sutele de conversatii pe care le-am purtat, de multe ori pana la cele mai tarzii ore. Sentimentul acela de a fi parte din ceva ce conteaza cu adevarat pentru tine. Starea de bine pe care o ai cand stii ca cineva se gandeste la tine atunci cand se trezeste dimineata.

M-am obisnuit ca toate astea si cu lipsa lor. Nu mai simt golul acela imens si nici senzatia de om ce si-a pierdut sensul. Ocazional dau peste o poza de-a ta sau o melodie ce stiu ca iti place. Si atunci ma astept la o reactie din partea mea, dar tot ce imi trece prin minte este intrebarea “Oare se mai gandeste uneori la mine?”. M-am gandit ca este un semn ca poate nu am renuntat de tot, insa imi dau seama ca este doar o curiozitate ce trece repede.

Nu vreau sa inchei cu cat de mult o sa regrete, unul sau altul. Pentru ca niciunul nu regretam nimic si nici nu o sa ne para rau de timpul pe care unii il pot considera pierdut.  Daca o sa ne intalnim, vom putea zambi unul altuia, vom schimba cateva cuvinte si vom merge linistiti apoi pe drumul nostru.

Dar nu ne vom mai scrie.

3 thoughts on “Scrisoare pentru iubita mea VI

    Delilu said:
    24 August 2014 at 17:45

    Sa inteleg ca e ultima Scrisoare? Nu va mai urma Scrisoare pentru iubita mea VII?

    Like

Hai bine... comenteaza.

