Never the same

Posted on


Am primit un reproș ,extrem de subtil, în ultimele comentarii legat de modul meu de a scrie. Se pare că s-a schimbat într-un mod deloc măgulitor. Scriam cu suflet înainte, mult și cu rost, spre deosebire de ultimele texte ce par alcătuite în grabă sau mai rău în silă.flat,550x550,075,f

M-am uitat un pic în urmă, am recitit și am analizat. S-ar putea ca reproșurile să fie întemeiate. Nu am mai scris cu aceeași patimă și nici nu am simțit nevoia de a împărtăși ceea ce simt. Simt senzația acută că mă voi repeta și chiar nu vreau asta. Să scriu iarăși despre aceleași sentimente, fie ele fericite sau nu, ar însemna că nu am învățat nimic. De asemenea nu s-a mai întâmplat nimic care să fie atât de important încât să mă inspire.

Unele dintre postările mele cele mai dragi ( Scrisoare pentru iubita mea , Furtuna din mine, Perfect you sau Just you. Always ) au fost scrise sub imperiul unor emoții puternice, ce m-au transformat definitiv. Au avut un rol terapeutic pentru mine, dar s-au regăsit și alții în ele. Astăzi lipsește emoția aceea catalizatoare și găsesc doar o apatie totală. Nu mai sunt îndrăgostit, nu mai am aceleași vise, nu mai sunt lângă mine aceeași oameni și am și îmbătrânit un an 🙂

Dar m-am obișnuit să scriu pe blog și o fac pentru că îmi place. Nu pot să scriu mereu despre lucruri serioase, despre cum viața nu este dreaptă sau cum nu înțeleg ce se cere de la mine. De multe ori prefer să uit toate astea. Să treacă pe langă mine și nu prin mintea mea.

Niciodată nu mi-a plăcut cum scriu. Folosesc prea multe clișee și tot ce spun eu, au spus alții mult mai bine. Cu toate astea persist. Nu pentru că ma citesc 2-3 perechi de ochi, ci pentru că simt că încă am nevoie.

13 thoughts on “Never the same

    claura29 said:
    10 July 2014 at 19:40

    Trebuie sa scrii pt tine si nu pt restul lumii. Cui nu ii place, sa nu citeasca.

    Like

      macau ionut responded:
      11 July 2014 at 7:47

      Corect, dar vroiam să mă și explic un pic. Pentru că avea un pic de dreptate.

      Like

    Kate said:
    10 July 2014 at 22:37

    Nu ar trebui sa te lasi influentat de parerea altor persoane,fie ei si cititori inraiti.Aici e locul tau personal,coltisorul tau de liniste,de meditatie si asa mai departe.Este locul tau personal unde poti scrie ce iti pofteste inima,iar daca acesti ,,cititori” se cred atat de perfecti ar trebui sa le sugerezi sa isi urmareasca evolutia lor.Ei nu au fost in stare sa scrie doua randuri ,ei stiu doar sa citeasca.
    Important este sa scrii ceea ce simti si sa tii cont de prioritatile tale,ele sunt cele mai importante! 🙂

    Like

      macau ionut responded:
      11 July 2014 at 7:50

      Nu am vrut să fiu rău și să le recomand să-și vadă de treaba lor, pentru că sincer aveau un pic de dreptate. Am vrut doar să le explic că nu pot să scriu mereu la fel, pentru că eu nu răman la fel. Multumesc pentru sprijin :*

      Like

        Kate said:
        12 July 2014 at 11:40

        Probabil dar blogul iti apartine tie si ai dreptul sa scrii tot ce doresti in el.Placerea e de partea mea :*

        Like

    allenatore said:
    11 July 2014 at 15:32

    ehh, mai este si chestiunea de inspiratie. de exemplu aseara eu m-am gandit doua ore sa leg un fragment de altul printr-o propozitie. stiam ce am de scris insa nu reuseam sa dau forma cuvintelor

    Like

      macau ionut responded:
      11 July 2014 at 16:46

      Da, mi se întamplă și mie extrem de frecvent :))

      Like

    Lavinia Humeniuc said:
    11 July 2014 at 17:37

    Scrie cum vrei tu, cum simti, asta e important, mereu va exista cineva care va avea de comentat si va dori altceva, nu ai cum sa-i multumesti pe toti.

    Like

      macau ionut responded:
      11 July 2014 at 19:14

      Corect, este greu sa-i multumesti pe toti. Dar cel mai greu este sa te multumesti pe tine insuti.

      Like

    Dianette said:
    11 July 2014 at 17:43

    Nu stiu de ce ma simt… Ar trebui?
    Daaaca… nu asa a fost intentionat. Nu repros… si nu… nu nu…
    Citatul meu preferat, in caz ca l-am omis.. ” nimic nu ramane el insusi mai mult decat o foarte singura data…”


    Scrii minunat.

    Like

      macau ionut responded:
      11 July 2014 at 19:19

      Foarte bun citatul. Daca il stiam aveam sa-l fi scris doar pe el, in loc de lunga postare :)) Stiu ca nu a fost un repros, dar m-a facut sa imi recitesc ultimele postari si sa imi dau seama ca m-am schimbat cumva. A fost mai mult o autocritica daca vrei 😀

      Like

    Dianette said:
    11 July 2014 at 21:34

    Cu totii ne schimbam… Nici eu nu mai scriu ca la inceput… nu mai pun atata suflet, nu mai… ahhh framantarile mai sunt… dar, cum spui… teama de repetitie… si… apoi… atatia altii care au simtit la fel si au scris mai bine, mult mai bine…
    Nu stiu… ar fi multe de spus, de analizat… imi pare insa un efort inutil de care nu (mai) sunt in stare… Poate e doar o faza. .
    Stiu ca te citesc… avand ades senzatia aceea… “wtf?! imi citeste gandurile?” :)) Ahhh primitiva exprimare… ca tot al meu, lately…

    Like

Hai bine... comenteaza.

