not enough words

Posted on


Mi se pare că te cunosc de o viață, ba chiar de două. Și cu toate astea sunt atât de multe lucruri pe care nu le știu despre tine. Nu știu daca îți plac diminețile însorite, zilele în care să lenevești fără nicio grija sau pur și simplu culoarea albastră.

Dar știu că îmi place la nebunie să vorbesc cu tine. Ai un fel aparte de a vedea viața și mă simt mereu în inferioritate pentru că nu mi-am dat seama de acele lucruri până atunci. Ești atât de copilăroasă uneori, ca peste doar câteva momente să îmi arăți partea ta serioasă. Sunt de multe ori prins pe picior greșit din cauza asta și ma lași fără cuvinte. Nu știu de ce, dar de fiecare dată când termin de vorbit cu tine mă simt fericit și trist în aceeași măsură.

Aș vrea să scriu mai multe, dar pur si simplu vad că astăzi cuvintele nu mă ajută deloc. Si poate asta spune ceva.

2 thoughts on “not enough words

    Dianette said:
    5 July 2014 at 8:24

    Cum de mi-a scăpat… nu-mi explic… Tocmai “cuvinte”… ce-mi plăceau mie mult în posturile când te descoperisem.
    Aş zice că eşti iar pe drumul tău… că tot te rătăcisei.
    Poate chiar are să fie curând bine… o ea, un job…
    Mă hazardez?

    Like

      macau ionut responded:
      5 July 2014 at 9:16

      Sincer să fiu, rămâne de văzut. Dacă am învățat ceva până acum, este că tot ce pare frumos are întotdeauna ceva ascuns. Acum doar aștept.

      Like

Hai bine... comenteaza.

