Scrisoare pentru iubita mea V

Posted on


Iubita este moarta. S-a nascut intr-un alt veac, cand nu eram atat de grabiti.  Sau poate nu s-a nascut inca si o sa se simta o straina in lumea aia ciudata. Poate mi-a raspuns la scrisori, sau poate inca asteapta sa ajunga la ea. O iubesc si ma iubeste. Doar ca niciunul nu o stie inca.d8766ff0b75f3ca1d49dba759edfada3

Nu ti-am mai scris de mult timp. De fiecare data cand am incercat, mintea s-a impotmolit si mainile au devenit grele, ca de plumb. In fiecare seara am atat de multe ganduri ce se leaga de tine, atat de multe sperante firave despre noi. Se impletesc intr-o tesatura fina, ca de argint in mintea mea si fiecare nod duce spre un altul, spre fericire.

Dar cand vreau sa iti spun si tie asta, totul se destrama si ramane doar un mare gol. Poate tot ce gandesc eu este atat de prostesc incat mintea mea refuza astfel de scenarii fanteziste. Sau poate stie adevarul si incearca sa ma protejeze de un esec.

Am vrut sa iti spun ce fac, dar nu fac absolut nimic. Timpul trece ca un tren de mare viteza si eu sunt doar un calator obosit, ce doarme pe scaun, nereusind sa vada peisajul superb de pe geam. Ma simt inutil si fara o directie precisa pe care sa o urmez. In ziua in care am implinit 24 de ani am simtit mai acut ca niciodata neputinta mea. O alta fata in multime, alte dorinte neimplinite si un viitor anost. Asta am vazut atunci cand m-am uitat in oglinda. Candva ai spus ca esti mandra pentru ca ma cunosti. Nu cred ca ai mai fi astazi daca m-ai vedea acum.

Merg inainte doar pentru ca stiu ca tu esti acolo, undeva. Increzator ca tu o sa fii ceea ce ma va schimba, ce imi va aduce un sens. Si astept uneori furios, alta data resemnat pana cand totul va fi diferit si eu nu voi mai scrie scrisori. Nici nu stii de cate ori mi-am dorit sa nu ma mai ridic din pat dimineata. Dar de fiecare data gandul la tine m-a facut sa ma ridic si sa mai dau o sansa zilei.

M-am saturat sa fiu vechiul eu. Si doar tu ai puterea sa ma schimbi.

2 thoughts on “Scrisoare pentru iubita mea V

    Pinky Rainbow said:
    5 June 2014 at 20:10

    Eu sunt mandra ca te cunosc! 🙂

    Like

Hai bine... comenteaza.

