I was once a kid

Posted on Updated on


Copilaria este ceva special, extrem de valoros. Dar, bineinteles nu ne dam seama de asta atunci. Cu toate astea pot sa o aduc iar la viata.

Era o perioada cand o sarbatoream zi de zi, nu doar o singura data pe an. O faceam fara concerte, cadouri sau orice altceva festiv. Pur si simplu prin felul de a fi celebram aspectele frumoase ale copilariei.2501a33f44936c68124bd681f1a8aa6a

Noaptea era partea din zi ce era dusmanul meu, al copilului. Era o perioada in care eram fortat sa dorm, desi nu eram obosit. Nu era alinarea trupului si a mintii pe care o simt acum de fiecare data cand pun capul pe perna. Noaptea era infricosatoare, plina de umbre si oameni rai ce asteptau sa atace. Rugamintile fierbinti si o patura care sa acopere ochii erau pavaza pentru ele. Pe masura ce am crescut mi-am dat seama ca monstrii nu se ascund sub pat; erau in mintea mea. Si aveau sa vina altii si mai infricosatori din adancurile mintii. Doar ca acum erau cu mine tot timpul.

Dimineata aducea lumina soarelui. Un nou inceput de zi in care nimic nu era imposibil. Nu era nimic mai frumos decat sa te trezesti stiind ca te asteapta multe ore de jocuri, afara. Sentimentul acela de totala nepasare nu l-am mai intalnit de atunci. Sa te uiti la prietenii tai si sa simti ce inseamna altruismul, nu sa-l cauti intr-un dictionar. De atunci am crescut, am invatat ca prietenii nu sunt eterni, ca nu toti oamenii sunt buni si nicicand nu vei reusi sa mai fi atat de increzator in semenii tai. Timpul era bland, fara sa ii simti prezenta atat de acut, ca acum. Nu existau termene limite sau un ceas biologic care sa iti dicteze pasii tai viitori.

Iubirea era un concept pe care nu il cuprindeam cu mintea. Doar mama si tata se iubeau, dar ei erau indragostiti de cand ma stiam eu pe mine. Si cand am vazut, intr-un final ce este iubirea, era atat de diferit. Era casta, simpla si impartasita intr-un mod ce te facea mai bun. Iti rascolea stomacul si iti transpirau mainile cand te uitai la ea. Ai fi vrut sa nu mai existe nimeni altcineva, cand era langa tine. Dar copilul ce s-a maturizat a aflat ca iubirea este complicata si nu conteaza doar ce simti. Ca vei simti regrete, furie, neputinta si tot vei putea spune ca iubesti. Linistea pe care iubirea ti-o da este un scop intr-o lupta continua.

Cand eram inca copil aveam mereu un zambet pe fata. Eram amuzat de orice si atat de plin de intrebari. Totul trebuia descoperit, prin rasete vesele daca se putea. Totul era posibil in mintea mea. Visurile si dorintele mele aveau sa se implineasca doar prin forta proprie. Orice mi-as fi propus avea sa se intampla intr-un viitor apropiat, unde eu cel matur stia ce trebuie facut.Dar sa iei decizii nu este asa de usor, cum aveam sa vad mai tarziu. Iar dorintele…nu ti se implinesc doar prin vointa ta. Sute de mii de factori, ca niste mici fire, te transforma intr-o papusa ce danseaza straniu prin viata.

Dar as mai vrea sa fiu iarasi copil? Hai sa spunem doar ca exista si cateva lucruri bune in afara copilariei.

2 thoughts on “I was once a kid

    Lavinia Humeniuc said:
    31 May 2014 at 18:08

    Totul e altfel cand esti copil.

    Like

Hai bine... comenteaza.

