Explicatie

Posted on Updated on


Am fost tras de urechi pentru articolul anterior. Mesaje pe pagina de Facebook sau pe contul meu personal, inclusiv de la o fosta ce s-a simtit lezata. Mi s-a reprosat limbajul dur, demonizarea fostelor si prezentarea subiectiva a evenimentelor. Altcineva mi-a spus ca sunt eu prea sensibil si ca mai trec si alti oameni prin asta, fara sa faca mare caz.Vreau sa iau totul pas cu pas si sa explic. Spun bine, sa explic si nu sa ma explic pentru ca blogul meu primeste ordine de la mine si nu de la straini sau prieteni.

Excursion Into Philosophy
Excursion Into Philosophy

In primul rand eu scriu despre lucruri urate atunci cand simt ca am atins un nivel de rautate, de sentimente negative. Si aleg un subiect si incep sa descarc toate energiile acumulate in distrugerea acelui subiect. Puteam sa scriu despre politica, vremea de afara sau idiotii de prin jur. Am preferat sa aleg altceva pentru ca asa mi s-a parut potrivit.

Sa vorbim acum un pic despre demonizare. Vreau sa intelegeti ca nu scriu despre o singura persoana. Au fost foarte putine articole recente in care m-am adresat unei persoane. A fost un caz special, ramane la fel de special, dar nu voi mai publica articole despre ea. Revenind la aratatul cu degetul, trebuie sa intelegeti ca nu vorbesc despre o singura persoana. Vorbeam despre un mozaic format din cele mai urate experiente ale mele. Poate de aceea multi s-au regasit, fiecare intr-o bucatica sau alta. Toti am patit ceva asemanator. Totusi eu am invatat ca furia si ura tind sa te distruga incet si nu mai vreau asa ceva. Am iertat ce era de iertat.

Dar nu am uitat, asta este toata chestia. Si da, am scris despre sarutari false si tradare pentru ca au existat si probabil vor mai exista. A fost un amalgam de senzatii, memorii si mirosuri uitate.ย Spuneam chiar ca am facut o intruchipare a raului, pentru ca raul absolut nu exista intr-o persoana. Nu am stat cu fete ce aveau ca scop in viata tradarea sau minciuna dar s-a intamplat. Puteti sa-i spuneti licenta artistica, desi nu sunt un artist.Cat despre prezentarea subiectiva, imi vine sa rad. Este ziar blogul meu si trebuia sa informez corect? Daca cineva s-a simtit lezata ar trebui sa-si faca blog si sa-mi dea raspunsul.

Sper ca asta sa fie ultima explicatie pentru ceea ce scriu pe blog. Nu pentru ca imi displace sa explic pe indelete motivatiile mele, dar nu vad cu ce s-ar schimba felul meu de a scrie. Scriu, exagerez ce m-a impresionat pe mine si mint frumos chiar si cand as putea sa ranesc si sa spun adevarul. Dar nu mai arat cu degetul pe cineva anume. Am invatat ca vina este de multe ori impartita.

8 thoughts on “Explicatie

    Pinky Rainbow said:
    7 May 2014 at 20:03

    Ai dreptate, nu trebuie sa te justifici. Si eu am patit ceva de genul asta cu un fost, dar la mine problema e ca fostul e cretin, eu scriam chestii – trestii faine pe blog (te-am iubit, am stat 6 ani cu tine etc), desi cu fostul in cauza nu am fost decat un an, dar dobitocul tot se simtea, tot avea impresia ca scriu despre el. Mi se pare frustrant. Frate, atata timp cat e blogul meu, scriu ce am eu chef pe el, indiferent de ton, indiferent daca imi folosesc imaginatia si aberez, indiferent daca spun adevarul sau nu. Astia care nu au bloguri ma cam enerveaza. Nu poti sa scrii nimic, ca trebuie sa se simta cineva cu musca pe caciula. Daca se tot simt, inseamna ca sunt vinovati de ceva, cumva. Zic si eu, nu dau cu parul…

    P.S. “blogul meu primeste ordine de la mine si nu de la straini sau prieteni” – mi-a placut super mult. SUPER mult!

    Like

      macau ionut responded:
      7 May 2014 at 21:59

      Adevarat, se simt cu musca pe caciula. Eu le-am zis…sa-si faca blog si sa imi faca acelasi lucru :))

      Like

    claura29 said:
    7 May 2014 at 23:14

    Lumea e rea si tot timpul va critica, indiferent ce scrii. Nu asculta de ce zic si cred toti dobitocii, ca le place sa faca rau la altii pt ca si ei sufera si le este mai usor sa raneasca oamenii buni.

    Like

      macau ionut responded:
      8 May 2014 at 8:04

      Asa am zis si eu sa fac. Sa nu mai ascult ๐Ÿ˜€

      Like

    Dianette said:
    8 May 2014 at 8:07

    Am renuntat sa ma justific. Blog personal, deci… subiectiv. Cui nu-i place… usa e mereu deschisa.

    Like

      macau ionut responded:
      8 May 2014 at 11:46

      Eu am simtit nevoia sa o fac si pentru viitor ๐Ÿ˜€ Libertatea asta de a NU citi se pare ca nu o inteleg multi :))

      Like

        Dianette said:
        8 May 2014 at 14:11

        Eu m-am tot justificat pana m-am saturat. Gata. Sa ma clasifice care cum vrea si poate. Nu e mereu totul roz… asta nu inseamna…ahhh ๐Ÿ™‚ iar incep… Tocmai ce-am spus ca nu mai… ๐Ÿ˜‰

        Like

Hai bine... comenteaza.

