Din vina ta

Posted on


Nu, nu sunt suparat acum. Nici inselat sau furios. Doar ca simt uneori nevoia de a distruge ceva. Si este mai usor sa distrugi ceva facut praf de foarte mult timp.88b9e03352a4d306dcac2257b9306ade

Mi-ai aratat cum cineva iti poate sopti vorbe dragostoase, fara sa creada cu adevarat in ceea ce spune. Am invatat, prin cea mai grea metoda ca exista oameni ce folosesc masti intr-un mod diabolic. Nu pentru a-si ascunde slabiciunile ci pentru a le exploata. Si ai crede ca poate pentru un folos, dar nu; doar pentru puterea pe care o simteai.

Am vazut cum adevarul este pervertit pentru a sustine intrigi demne de filme. Minciuna pusa la loc de onoare si folosita ca o arma alba, care sa taie usor in mintea si carnea mea.

De la tine am aflat ca iubirea nu este ceva  demn de orice sacrificiu, ci doar un mijloc pentru a atinge un scop. Stiu acum ca lacrimile nu curg doar cand cineva este trist sau fericit. Apa sarata, ce impresioneaza minti imature si indragostiti imbatati de un parfum frumos.

Din vina ta fiecare atingere de acum are in ea urma unei posibile tradari. Si saruturile ce au urmat, de la altele, au pastrat un gust de otrava ascunsa, gata sa  ma sufoace . Paranoia era doar un cuvant in dictionar pana la tine si nu o stare continua.

Si poate cum altii isi pun iubita pe un piedestal, eu am facut din tine intruchiparea raului. Nu spun ca este corect, dar cum tu mi-ai aratat prea bine, viata nu este corecta.

Vroiam sa spun mai multe, dar totul este doar fum acum in mintea mea. Tu esti inca in mintea mea, insa te folosesc ca un paratraznet. O meriti.

5 thoughts on “Din vina ta

    Dianette said:
    5 May 2014 at 16:52

    “Think you got the best of me
    But I will rewrite history
    I’ll take back my life to your surpriseIf
    I can make it as painful as you did for me…”
    …imi pare potrivit…

    Like

      macau ionut responded:
      5 May 2014 at 17:31

      Rasmus 😀 Chiar foarte potrivit. Nu stiam ca s-au facut cantece si pentru mine :))

      Like

        Dianette said:
        5 May 2014 at 18:30

        Am venit, am citit… am plecat… am revenit, am recitit…
        Mi-a amitit de Rasmus… versurile le-am folosit intr-un text “Die Haut eines Killers/ The Skin of a Killer”…
        😉

        Like

          macau ionut responded:
          5 May 2014 at 18:58

          Un titlu foarte sugestiv 🙂

          Like

            Dianette said:
            5 May 2014 at 19:12

            Hmmm… erata se tine scai de mine…
            Da… unul din (multele) mele texte… a bit sick…

            Like

Hai bine... comenteaza.

