Diferiti

Posted on


Nu suntem toti la fel. Niciunul dintre noi nu vede la fel culorile, niciunul nu simte acelasi lucru, chiar daca este aceeasi experienta. Avem o istorie scrisa, veche de 6000 de ani si ai crede ca in tot acest timp ne-am fi gasit un caracter, fie el si fictional cu care sa rezonam perfect.Dar intr-un fel sau altul nu rezonam perfect, avem ceva ce ne separa.d8756d42e2139ed2bf33c3f75bfadcb4

La suprafata avem aceeasi doi ochi cu care sa vedem, exact ca miliardele de oameni de langa noi. Logica ne spune ca ar trebuie sa fie o oarecare uniformitate pentru noi toti. Insa unul vede fiecare picatura de ploaie cum cade, de parca timpul s-ar opri. Altul vede norii grosi si haosul din ceruri, ignorand apa ce curge pe langa el.

Ochii mei pot vedea acelasi cer albastru pe care il vezi si tu. Dar in mine apare dorinta de liniste, de cunoastere, de a vedea stelele ascunse acum si de a calatori spre ele. Tu in schimb vezi doar albastru imaculat al unei zile de primavara. Eu ma ingrop intr-o carte, intrand in pielea personajelor atat de mult, incat uneori imi provoaca dileme mentale, in timp ce pentru tine, aceeasi carte este o lectura usoara ce trece in lista “de citit”. Bineinteles, rolurile pot fi foarte usor inversate.

Sunt oameni ce isi doresc sa cunoasca, sa se imbunatateasca si sa creeze ceva care sa lase o amprenta durabila in istorie. Asta in timp ce altii prefera sa fie prosti, ba chiar se mandresc cu alegerea lor. Si totusi ne place sa credem ca suntem toti la fel, ba chiar incurajam conformitatea pentru…a ne simti in siguranta cred. Niciodata un om diferit nu a fost placut sau incurajat.

Si cred ca oamenii ce se simt diferiti ar trebuie sa-si urmeze instinctele oriunde i-ar duce asta. Sa isi aduca aminte ca avem o singura viata si oricat de mult incearca unii, nu suntem la fel. Suntem diferiti. Si asta este bine.

10 thoughts on “Diferiti

    claura29 said:
    9 April 2014 at 21:46

    Ai mare dreptate. Si eu de multe ori aud ca de ce nu sunt cum sunt altii, ca altii sunt mai ok ca mine. Este simplu. Nu vreau sa fiu ca restul lumii. Vreau sa fiu eu, asa cum sunt , cu bune, cu rele, plina de vise si de multa nebunie. Daca toti am fi la fel, lumea ar fi asa de plictisitoare. :)) Imi place poza!!!

    Like

      macau ionut responded:
      10 April 2014 at 7:28

      Mi se pare cea mai buna solutie. Sa fii tu insati šŸ˜€

      Like

    Kate said:
    11 April 2014 at 13:10

    Sunt de acord cu gandurile tale.Mi se par foarte realiste,pline de insemnatate.Nu imi place sa fiu asemeni altei persoane,imi place sa vin tot timpul cu ceva nou,sa schimb,sa inovez.Imi place sa zabovesc mult asupra unui lucru,sa-l studiez din toate punctele de vedere… si mult mai multe.Si stii ce se spune… pentru a fi de neinlocuit,trebuie sa fii diferit ! :).

    Like

      macau ionut responded:
      11 April 2014 at 15:23

      Cel mai frumos lucru este sa fii diferit. Asa cum esti tu šŸ˜€

      Like

        Kate said:
        11 April 2014 at 15:40

        Uite cine vorbeste šŸ˜€ .

        Like

          macau ionut responded:
          11 April 2014 at 15:43

          Eu pendulez intre a fi diferit si conformism :))

          Like

    Pinky Rainbow said:
    15 April 2014 at 10:46

    Eu sunt mandra ca sunt diferita! :))

    Like

      macau ionut responded:
      15 April 2014 at 13:04

      Ceea ce este un lucru bun šŸ˜€ Dovada premiile :))

      Like

        Pinky Rainbow said:
        15 April 2014 at 20:24

        Da! Vrei sa le impartim? Am niste cascaval de la Delaco. :))))

        Like

Hai bine... comenteaza.

