Scrisoare pentru iubita mea IV

Posted on


Iubita este moarta. S-a nascut intr-un alt veac, cand nu eram atat de grabiti.  Sau poate nu s-a nascut inca si o sa se simta o straina in lumea aia ciudata. Poate mi-a raspuns la scrisori, sau poate inca asteapta sa ajunga la ea. O iubesc si ma iubeste. Doar ca niciunul nu o stie inca.

a5c051b4717d998bbf35faca2927241c

Mi-am pierdut slujba astazi. Nu pot spune ca a venit ca o surpriza, dar parca sunt inca nauc de la primirea anuntului. Si cu toate astea ma gandesc tot la tine. M-am tot framantat avand banii si viitorul in minte, incercand sa gasesc solutii pentru a le imbina. Am avut nopti nedormite, cu vise urate, izvorate din anxietatea mea din ce in ce mai mare. Ma trezesc mai obosit dimineata, cu cearcane negre sub ochi si cu ochii acoperiti parca de un voal.

Ma trezesc mergand undeva, ca apoi sa uit incotro ma indrept. Si nici macar in aceste momente nu iesi din mintea mea. De parca problemele astea sunt nu sunt de ajuns. Sa iti vad chipul in fata ochilor este o dorinta ce taie adanc in mine, chiar si atunci cand ar trebui sa fiu concentrat la altceva. Ar trebui sa gandesc limpede si rapid pentru viitorul meu.

Vreau sa fii langa mine, sa ma mangai si sa imi spui cu glas soptit  totul va fi bine. Vreau sa ma joc in parul tau si sa uit momentan de tot ce ma inconjoara. Am nevoie ca de data asta, tu sa fii stanca ce ma ajuta cand in jurul meu este furtuna. Cuvantul tau sa fie impletit cu gandul meu si sa nu  ma mai simt atat de nefolositor. Sa stiu ca dintre toti oameni, macar tu ai nevoie de mine.

Dar tu nu mi-ai mai spus asta. Nu mi-ai mai spus de mult ca ma iubesti. De la tine doar tacere.

Hai bine... comenteaza.

