Scrisoare pentru iubita mea III

Posted on


Iubita este moarta. S-a nascut intr-un alt veac, cand nu eram atat de grabiti.  Sau poate nu s-a nascut inca si o sa se simta o straina in lumea aia ciudata. Poate mi-a raspuns la scrisori, sau poate inca asteapta sa ajunga la ea. O iubesc si ma iubeste. Doar ca niciunul nu o stie inca.d5d769c6f9ab137df4da10986d26be70

Zilele trec anost fara tine. Una dupa alta, fara vreo raza de soare sau un zambet frumos.  Ma simt apatic si imi este din ce in ce mai greu sa gasesc un motiv pentru a zambi sau pentru a ma ridica din pat. Imi este dor sa vorbesc cu tine despre nimicurile acelea ce atunci mi se pareau atat de banale. Acum imi dau seama ca erau poate cele mai importante.

Nu credeam ca este posibil ca tu sa iei atat de mult din mine atunci cand ai plecat. Ma simt de parca sunt rupt si doar tu ma poti face un intreg iarasi. Toate gandurile mele se indreapta spre tine, chiar si atunci cand nu vreau. Cand cred ca o sa am o farama de pace si o sa dispari din mintea mea, zambetul tau imi apare chiar si atunci cand tin ochii inchisi.

As vrea sa cred ca te gandesti la fel de mult la mine. Ca si tu nu poti face un pas fara ca ceva marunt sa nu iti aduca aminte de mine. Dar nu am de unde sa stiu asta. Scrisorile tale sunt fie prea seci, fie prea rare. De parca este dureros pentru tine sa iti impartasesti gandurile tale, asa cum o faceai acum putin timp.

Si pentru mine este frustrant sa stiu ca nu esti langa mine. Sa ma uit in ochii tai si sa simt cum frica imi dispare si ma pierd usor in ei. Sa ma uit la profilul tau, in timp ce tu iti dai parul intr-o parte si sa ma minunez de parca m-as uita la o opera de arta.

De ce nu esti langa mine?

Hai bine... comenteaza.

