Rain

Posted on


Catedata mi se pare ca lumea este frumoasa. Nu mi se intampla des, dar la cat de mult am scris despre cum se vede partea ei urata, ar fi pacat sa nu scriu si acum.b1af64103dc101e76dafeb15cdad0dd2

Imi place cand ploua. Nu conteaza daca stau in spatele unui geam, privind cum picaturile cad una langa alta pe pietre sau ud, mergand linistit pe strada. Iubesc mirosul acela de iarba sau pamant pe care il inspir cu nesatietate. Apa ce cade usor din cer are darul de a schimba oamenii. Este ceva fenomenal, daca vrei sa vezi asta.

Cum spunea si Bob Marley “Unii oameni simt ploaia. Altii doar se uda”. Parca se cerne o sita atunci cand ploua si raman doar oamenii cu adevarat interesanti. Nu mai sunt toti gura-casca pe strazi, ci doar o mana de oameni ce au ales sa iasa prin ploaie cu un scop anume.  Sa ajunga la cineva indeajuns de important incat sa merite sa iasa prin ploaie, sau pur si simplu pentru a fugi de sine.Caci zilele ploioase mai au si darul asta, de a purifica minti, suflete si inimi. Nimic nu este de multe ori mai potrivit cu o anumita stare sufleteasca, decat o plimbare prin ploaia marunta. Vindeca sau macar amelioreaza si te trezesti brusc ud, dar cu zambetul pe buze.

Mai un motiv pentru care iubesc ploaia. Face totul mai misterios, mai incarcat sentimental. Stiu ca pare o prostie pentru unii, dar asta simt eu. Un zambet discret sub o umbrela colorata, iti poate face ziua mai placuta. Mai ales ca nu stii daca domnisoara zambea doar pentru ca si ei ii place ploaia sau pur si simplu iti zambeste tie.

Sau privirea aia intensa intre doi indragostiti ce merg fara nicio umbrela tinandu-se de mana, fara sa spuna un cuvant, dar intr-o sincronizare sentimentala perfecta.

De asta iubesc eu ploaia.

8 thoughts on “Rain

    intre noi fie vorba said:
    5 March 2014 at 20:57

    Ploaia curăţă şi hrăneşte. Nu e doar pentru nostalgici şi nebuni. E pentru fiecare dintre noi. Trebuie să privim către cer, printre picături, şi să le mulţumim norilor că nu ne-au abandonat în mizeria noastră. Frumoasă postare… aş vrea să plouă mâine 🙂

    Like

      macau ionut responded:
      5 March 2014 at 21:33

      Ma bucur ca imi impartasesti parerea. Multumesc pentru aprecieri. Sper si eu sa ploua 😀

      Like

    Ella Sescu said:
    6 March 2014 at 12:50

    Eu aştept ploile de vara, alea puternice care te fac să te opreşti din drumul tău şi să le simţi. Am văzut filmuleţul acesta http://youtu.be/mxmmvHsDeuI acum ceva timp. Bucuria ei mi-a umplut sufletul.

    Like

      macau ionut responded:
      6 March 2014 at 14:15

      Cat de frumos este videoclipul:X Sa stii ca si eu le prefer pe cele de vara, dar ma multumesc si cu astea 😀

      Like

    extravita said:
    7 March 2014 at 8:02

    Desi nu imi place ploaia, decat in rare momente, cand vad frumusetea ei nu doar ma ud 🙂 ai scris atat de frumos ca abia astept sa plac spre serviciu… in ploaie!

    Like

      macau ionut responded:
      7 March 2014 at 12:03

      Multumesc frumos 🙂 Ma bucur ca te-am facut sa pleci cu zambet pe buze spre locul de munca 😀

      Like

    Dianette said:
    8 April 2014 at 22:48

    Naiba sa le ia de cizmulite… si de umbrele… urasc umbrelele… oamenii astia nu vad cat de frumoasa e ploaia… s-o alergi cu talpile goale… nu ea, pe tine… spuneam candva…

    In alta ordine de idei… straduindu-ma sa raman/par normala… ador metamorfozele!! Nu exista loc pentru dezamagire!

    Like

      macau ionut responded:
      9 April 2014 at 7:44

      Nu toata lumea vede lucrurile la fel, chiar si in cazul unei mici ploi. Cat despre metamorfoze si mine…ce sa mai zic…spor la citit 🙂

      Like

Hai bine... comenteaza.

