Little grain of sand

Posted on


Trebuie sa marturisesc ca uneori am impresia ca Pamantul  se roteste in jurul meu. Problemele mele sunt cele mai importante si cine nu le stie, sau nu le vede la  adevarata lor amploare este pur si simplu un om ce nu merita atentia mea.

Dar ma mai trezesc si eu din egocentrismul asta si imi dau seama ca problemele mele nu sunt atat de mari pe cat par.  Cel putin in comparatie cu alti oameni ce au probleme cu adevarat grave.  Pozele de mai jos sunt facute in Mozambic, la o groapa de gunoi, de catre fotograful Jose Ferreira. Asa-i ca va simtit brusc mai norocosi?

mozambique_trash_dump_14

mozambique_trash_dump_17

mozambique_trash_dump_13

mozambique_trash_dump_12

mozambique_trash_dump_11

mozambique_trash_dump_09

mozambique_trash_dump_07

mozambique_trash_dump_06

mozambique_trash_dump_05

mozambique_trash_dump_04

mozambique_trash_dump_03

mozambique_trash_dump_02

9 thoughts on “Little grain of sand

    Strugarui said:
    2 March 2014 at 21:28

    Lucrurile sunt mult.. mult mai ușoare pentru noi, aici în țara în cară trăim în comparație cu alții.

    Într-adevăr.. sunt zile când fiecare din noi are câte o stare aiurea.. dar, după cum spuneai și în postul tău, când vezi asemenea imagini, brusc te simți mai fericit!

    P.S. cred că în fiecare dimineață ar trebui să vedem așa imagini, pentru a trăi din plin fiecare zi fără a ne mai gândi la ceea ce nu avem.. și să ne gândim mai des la ceea ce avem!

    Like

      macau ionut responded:
      2 March 2014 at 22:03

      Poate si-ar pierde din puterea de a impresiona daca ne-am uita in fiecare dimineata.

      Like

    Pinky Rainbow said:
    3 March 2014 at 18:46

    Mi se face pielea de gaina…

    Like

    georgiana said:
    3 March 2014 at 20:53

    Aceste imagini sunt o trezire la realitate pentru mine. multumesc se pare ca aveam nevoie de ea… o seara placuta!

    Like

      macau ionut responded:
      3 March 2014 at 21:35

      Multumesc si eu. O seara la fel de placuta.

      Like

    Lavinia Humeniuc said:
    3 March 2014 at 22:06

    Ma simt binecuvantat, nu norocoasa…dar ma intreb de ce trebuie sa fie ei asa..de ce nu pot fi si ei binecuvantati cu tot ce avem noi…

    Like

    Dianette said:
    12 April 2014 at 21:32

    Aşa-i…

    Like

Hai bine... comenteaza.

