Noaptea

Posted on


Am o relatie speciala cu noaptea.  Pentru mine nu este doar perioada in care te duci la somn. Are ceva special, ce trezeste amintiri si sentimente pe care le tin ascunse, chiar si de mine, in timpul zilei.

1

Au fost nopti in care nu am dormit deloc si m-am trezit mai improspatat si mai limpede in gandire, decat daca as fi dormit.  Atunci am dat drumul si la ideile intunecate pe care ti-ar fi frica sa le iei in considerare in alt moment al zilei. In intunericul acela ca un giulgiu, in care stau cu ochii deschisi si nu vad nimic s-au distilat sentimente de ura sau de iubire.

In noptile lungi de vara, in care luna era singurul martor am hotarat sa lupt pentru ceva si sa renunt la altcineva. Tot atunci am simtit pentru prima oara ce inseamna sa iubesti cu adevarat pe cineva si sa nu poti sa stai locului odata ce cuvintele “te iubesc” au fost spuse. Noaptea are un efect ciudat, in care totul pare mai intens, mai fermecator . Un sarut, o privire sau un cuvant prind atat de multe intelesuri.

Iubesc noaptea pentru ca atunci orasul este gol si poti sa iei o gura de aer fara sa vezi oameni grabiti, oameni pe care cateodata nu ii suport in fata ochilor. Ador intunericul acela de smoala in care orice farama de lumina se transforma intr-o torta ce te umple de speranta.

Noaptea si intunericul m-au facut mai ciudat, mai puternic, mai realist. In bezna am vazut adevaratele prioritati, mi-am dat seama pe cine iubesc si de ce. Tot aici am vazut care imi sunt limitele si cum arat eu cu adevarat. Si am vazut mai bine cu ochii inchisi.

7 thoughts on “Noaptea

    AndreiBlog said:
    13 February 2014 at 13:24

    Cunosc sentimentul.. si eu ador noaptea. 🙂 e liniste, si pot sa imi aud clar gandurile

    Like

    claura29 said:
    14 February 2014 at 1:01

    :))) Cat adevar, ma regasesc in randurile de mai sus.

    Like

      macau ionut responded:
      14 February 2014 at 7:28

      Deci noaptea este speciala pentru mai multi :))

      Like

        claura29 said:
        14 February 2014 at 7:47

        Da…. ar trebui sa dormim ziua :)))

        Like

    AndreiBlog said:
    17 February 2014 at 1:52

    Chiar asta si fac.. dorm mai mult ziua 😛

    Like

    Recomandare de vineri! #1 | AndreiBlog said:
    17 February 2014 at 18:57

    […] calculeaza timpul pierdut pe facebook!? Ionut a scris un articol superb in care ma regasesc despre noapte. Iar pe http://www.delaunu.info am gasit un articol interesant despre blogosfera si spammeri […]

    Like

Hai bine... comenteaza.

