As vrea sa te urasc!

Posted on Updated on


Esti exact cum erai inainte si cum imi placea. Si as vrea sa te urasc pentru asta. Sa fii prima persoana pe care  o urasc cu toata fiinta mea, sa fii intruchiparea a tot ce este mai rau pentru mine. Sa pun un chip durerii si sa directionez toate frustrarile, toata furia spre tine.1

Sunt momente in care ura asta ar putea sa ia fiinta, sa creasca si sa te demonizeze. Parca este doar o singura bariera ce nu vrea sa cada. De ce, nu stiu, sincer. Poate ar fi mai bine pentru mine sa nu am toate sentimentele astea contradictorii, ci unul puternic pe care sa-l controlez sau mai rau, sa ma controleze el pe mine. As avea un scop, o scapare din tot ce sunt eu acum. Un nou eu, mai rau, mai insensibil. Caruia sa nu ii pese de ce simte, de ce vorbeste si pe cine raneste. Simpla ta imagine sa-mi schimonoseasca fata intr-o masca de furie pura.

Dar nu pot sa fac asta. Inca am ceva acolo ce ma tine sa dau frau sentimentului asta considerat malefic. Poate inca tin la tine, poate imi place sa cred ca inca reprezinti ceva. Nu ii spune iubire, pentru ca nu mai este asta. A disparut simtirea asta si a fost inlocuita cu o idee, subtire ca o hartie. Este doar ideea de iubire. Nu mai stiu sigur daca eram indragostit sau indragostit de ideea de a te iubi.

Tot ce stiu este ca vreau sa te uit. Sa dispari incet, ca un nor spulberat de vantul de primavara. Oricat m-ar rani, oricat as regreta clipe din trecut, discutiile sau tachinarile. Vreau sa fac asta pana nu incep cu adevarat sa urasc imaginea ta. Nu vreau sa imi aduc aminte de tine asa. Vreau sa imi amintesc doar prima noastra discutie si ultima.

Inceputul si sfarsitul.

3 thoughts on “As vrea sa te urasc!

    Pinky Rainbow said:
    8 February 2014 at 22:52

    Se poate sa treci peste faza asta si fara sa ajungi la ura… Cred. Am testat eu si a mers… Ceva nervi au ramas in mine dar…nu e ura 🙂

    Like

      macau ionut responded:
      9 February 2014 at 10:06

      Pacat…chiar vroiam sa urasc pe cineva :))

      Like

        Pinky Rainbow said:
        9 February 2014 at 12:14

        Daca te straduiesti mai mult, probabil vei reusi :))

        Like

Hai bine... comenteaza.

