Inainte sau inapoi?

Posted on


Realitatea este ca de multe ori nu vreau sa schimb ceva. Nu vreau sa merg inainte, indiferent cat de bine ar suna. Sa te schimbi, sa schimbi ceva in jurul tau ar putea sa fie cea mai buna solutie, dar de multe ori asta inseamna sa lasi ceva sau pe cineva in urma.1

Si sunt indecis tocmai pentru ca indiferent de cat de urat, dureros sau trist ar fi trecutul, el are ceva din mine. Sa ma hranesc din amintiri nu este sanatos pentru mintea mea, dar viitorul are intotdeauna incertitudinea aia sacaitoare. Nu stiu daca o sa fie neaparat mai bine, desi pare greu de crezut ca poate fi mai rau, iar cel mai important nu stiu daca o sa am norocul sa intalnesc pe cineva care o sa faca sa merite pasul asta in necunoscut.

Mai mult de atat, nu stiu daca o sa am puterea sa ofer si sa ma implic la fel de mult. Si nu vreau ca viitorul sa fie bazat pe jumatate de adevar sau mai rau, pe minciuna. Nimeni nu merita asta si cu atat mai putin sa vina din partea mea, stiind costul enorm al acestor situatii.

Va spun sincer ca nu imi este frica deloc de moarte. Daca ar veni maine, nu cred ca mi-ar parea rau, dar viitorul ma inspaimanta peste masura. Moartea este ceva definitiv, pe care nu o pot controla, dar viitorul este strict in mainile mele. Β Orice decizie gresita ma poate duce dincolo de limita, iar una buna ma duce…undeva unde nu ma simt in largul meu. Ironic, stiu.

10 thoughts on “Inainte sau inapoi?

    Lavinia Humeniuc said:
    5 February 2014 at 20:57

    Iti pot spune din ceea ce am invatat eu pana acum, ca locul unui “trecut” este in trecut, este in urma. Si viitorul la fel ca si moartea vine, incet si sigur. Daca privesti din unghiul zilei de ieri, ziua de azi parea in viitor, era un maine, nu stiai ce va fi..sau doar aveai niste planuri facute…
    Ideea este ca nu ar trebui sa te preocupi de viitor atat de mult, da, ceea ce faci il afecteaza, il modeleaza, insa traind asa uneori neglijezi prezentul. Eu cred ca ar fi mai bine daca ai lasa lucrurile sa mearga de la sine. Ceea ce ai avut in trecut pare important si cu o adancime destul de mare sentimentala, sau cel putin asa am interpretat eu, dar nu ai de unde sa stii ce iti va aduce viitorul, poate iti va aduce ceva care sa merite mai mult, insa nu daca continui sa te raportezi la trecut mai mult decat trebuie s-arputea sa ratezi ceva important.
    Vreau sa spun ca din ce am invatat eu si in opinia mea trebuie sa lasi trecutul, sa traiesti prezentul cat mai bine asa incat sa poti fi mandru de viitorul tau..care se leaga de actiunile tale de acum.

    E doar o parere..:D

    Like

      macau ionut responded:
      5 February 2014 at 21:05

      O parere destul de argumentata. Multumesc pentru ea πŸ˜€

      Like

    claura29 said:
    5 February 2014 at 22:13

    Cum a zis Lavinia, orice plan ai face pt viitor pana la urma ce se va intampla va fi mult mai diferit decat te-ai fi gandit. Cel mai bine este sa “wish for the best, but prepare for the worst!”

    Like

      macau ionut responded:
      5 February 2014 at 22:22

      Bun sfat si asta. Multumesc πŸ˜€

      Like

    Kate said:
    6 February 2014 at 12:30

    E trist si in acelasi timp sfasietor sa te lasi prins in trecut.Insa uneori,cand simti ca realitatea zilei de astazi impreuna cu intamplarile ei te dezamagesc,te regasesti,vrand-nevrand in trecut.Meditand la ceea ce a fost,si probabil la ce va fi … .Insa nu trebuie sa zabovesti mult,chiar daca e greu si doare,trebuie sa gasesti o cale.Esti stapan asupra ta,si asupra gandurilor si intentiilor tale,iar asta ar trebui sa te incurajeze,nu sa te frustreze sau sa te puna pe ganduri.Da,intradevar viitorul e incert si nesigur insa asta nu inseamna ca trebuie sa ne atatam de trecut si sa ne impovaram prezentul.Trebuie sa mergem mai departe,cu ceea ce avem si ceea ce pretuim.Nu renunta! πŸ™‚

    Like

      macau ionut responded:
      6 February 2014 at 12:51

      Asa zic si eu sa nu zabovesc, dar o decizie este destul de grea. Multumesc pentru sfat si pentru comentariu πŸ˜€

      Like

        Kate said:
        6 February 2014 at 12:59

        Bineinteles ca inainte!

        Like

        Kate said:
        6 February 2014 at 18:26

        Pentru nimic ^_^ , si succes!

        Like

    Pinky Rainbow said:
    6 February 2014 at 18:09

    Don’t waste time looking back on memories that hurt you! Stii, daca traiesti prezentul si te uiti cu speranta la viitor, nu inseamna ca trebuie sa uiti de trecut si sa te pierzi pe drum. Inseamna ca mergi mai departe, cu bune si cu rele. Asta nu te schimba, decat eventual in…bine. Trust me, stiu ce vorbesc. De fapt, nu. Nu stiu ce vorbesc. Teoria asta se aplica la mine, la tine…nu stiu, poate ar merge daca nu ai fi atat de inspaimantat sa lasi chestiile rele in spate. Si nici nu vei afla daca ai puterea sa mergi mai departe, din moment ce nu vrei sa faci asta. Viitorul nu este egal cu alte dezamagiri, suferinte, chestii naspa. Viitorul poate aduce si lucruri super frumoase dar trebuie sa ti le doresti si sa faci tu primul pas in privinta asta, ca nu iti pica nimic din cer si vei ramane ancorat in trecut pentru totdeauna… Stii cum e, unele lucruri, unii oameni se afla in trecut dintr-un motiv anume. Si sunt sigura ca motivul ala este unul foarte bun. Poate s-au aliniat stelele, obligandu-te sa renunti la ceva daunator, pentru ca meriti mai mult sau pentru ca vei avea parte de ceva mai bun… πŸ™‚

    Anyway, parerea mea e asta: viitorul suna bine! Mai ales ca ai sa-mi dai doua kindere! πŸ˜€

    Like

      macau ionut responded:
      6 February 2014 at 19:08

      Deci in cuvinte mai putine…viitorul suna bine :)) ( Iar a trebuit sa citesc de doua ori comentariul ) Kinderele alea sunt asa…reminder pentru viitor πŸ˜›

      Like

Hai bine... comenteaza.

