Out of my head

Posted on


Am zile in care sunt fericit fara motiv. Am si zile in care sunt trist, aici avand un motiv sau altul. Dar mai am si zile in ca nu sunt nici una, nici alta.

550be6d97cb8aeae7360583b427764f3

Sunt rare, ce-i drept, dar exista si sunt ciudate si placute intr-un mod straniu. Pentru ca atunci sunt detasat total de lumea din jur. Nu rad, nu plang, nu vad si nu aud. Ma simt ca o umbra ce trece usor printre oameni, spre o destinatie necunoscuta. Si este oarecum placut sa nu simti nici tristetea aia prezenta, nici fericirea aia de scurta durata.

Sa te dai la o parte cumva si sa te uiti ca un spectator la viata ta.  Sa nu iei nicio decizie, sa nu asculti sfaturi de la altii sau sa te agiti pentru un lucru sau altul. De multe ori stau pun o melodie, ca dupa mult timp sa imi dau seama ca s-a oprit de mult si eu nu am auzit-o si nici nu m-am gandit la ceva. Pur si simplu mintea mea nu s-a gandit la ceva si timpul parca a disparut. De parca as sta intr-un cocon, departe de orice.

Este placut sa te detasezi, cel putin momentan, de tot si toate. Chiar si de tine, cat de greu ar parea asta. Sa uiti de viitor, de trecut sau de prezent. Stiu ca din exterior pari ca un idiot ce se holbeaza la pereti, dar este una dintre cele mai interesante experiente.

Sentimentele sunt trecatoare, astazi iubesti, maine urasti. Dar starile astea de pace interioara sunt cu totul altceva.  Sunt diferite. Pentru ca nu mai sunt eu.

Hai bine... comenteaza.

