Taras inainte.

Posted on


Sunt zile in care as vrea sa ma schimb. Sa nu mai gandesc cum o fac acum, sa fiu un alt om sa nu fiu legat cu lanturile astea grele pe care mi le-am pus singur. Uneori ma satur si eu de toata situatia asta ciudata in care ma aflu. Nici nu vrea sa ma gandesc cat de nesuferit trebuie sa fiu pentru altii, daca nici eu nu ma mai suport.38a43bd1dab12db2c69bd54cd8b3d355

Si ai crede ca este usor sa iesi din starea asta de apatie. Dar teoria nu prea se impaca cu practica si de fiecare data cand incerc sa ma ridic, imi aduc aminte de ceva. Este ca si cum cineva te-ar lovi in piept atunci cand iti iei avant. Doare si simti cum iti iese aerul din plamani.

Dar sa zicem ca te obisnuiesti si cu asta si te ridici. Ai totusi nevoie de ajutor si pentru mine asta inseamna sa gasesti o fata care sa te inteleaga, sa te vindece si sa stie ca esti ca o jucarie stricata. Si am gasit cateva, nu vreau sa ma laud sau ceva. Femeile au simt special ce le face sa descopere baietei d-astia ca mine, cu probleme, pe care sa ii faca iar bine. Este un fel de misiune pentru ele, sa vindece o inima franta.

Problema a fost ca si ele aveau aceeasi problema ca si mine, de aia s-au si simtit atrase. Fiecare dintre ele aveau un demon de care incercau sa scape si se bazau, poate pe mine, pentru un contra-serviciu. Din pacate pentru ele, de multe ori am fost egoist si am luat mai mult decat puteam eu sa ofer. Si m-am simtit vinovat, chiar daca nu am primit niciun repros.  Pentru ca stiam ca ar trebui sa am si eu instinctul ala de a sprijini, dar era mult prea mult pentru mine sa gasesc cuvinte de incurajare. Eram in reconstructie si tot ce eu puteam sa fac era sa profit.

Atunci mi-am dat seama ca daca vreau sa fiu fericit trebuie sa fie unul dintre noi altfel . Fara demoni ascunsi, fara piese lipsa, fara zambete false. Fie ea sa aiba rezerve de energie cat pentru noi ori eu sa fiu intreg, 100% implicat. Sa tin la ea sincer,  sa nu fie nicio bariera intre noi.

Si chiar daca o sa dureze, nu merita sa mint si pe altii cum ma mint pe mine.

8 thoughts on “Taras inainte.

    Pinky Rainbow said:
    28 January 2014 at 14:01

    Sunt convinsa ca vei reusi sa iesi din starea asta…nu pot sa zic urata, fiindca nu e urata. Poate asa o vezi tu dar eu nu… Din starea asta…gri..unde te-ai blocat din cauza anumitor persoane sau momente din viata. 🙂

    If you need someone to talk to, I am here. Ca sa stii. 🙂

    Like

      macau ionut responded:
      28 January 2014 at 14:14

      Stiu ca o sa ies, problema este cand…si stiu 😀 Dar am promis ceva ;)) Este spre binele tau 😛

      Like

    Lavinia Humeniuc said:
    28 January 2014 at 19:18

    Uneori noi ne vedeam mai nesuferiti decat ne vad ceilalti.
    E greu sa aduci teoria in practica, si cateodata ai nevoie de altii sa te ajute dar alteori o poti face si singur, nu stiu care din ele se aplica la tine.
    Si de ce te-ai minti pe tine?
    Imi place decizia finala cred ca e destul de corecta.

    Like

      macau ionut responded:
      28 January 2014 at 19:27

      Multumesc pentru sprijin. Sper si eu sa fie corecta.

      Like

Hai bine... comenteaza.

