Furtuna din mine

Posted on


Inca de cand eram mic imi placeau furtunile, fie iarna fie vara.. Sa vad ploile acealea de vara cu fulgere ce brazdau cerul era pentru mine ceva special. Simteam in mine o satisfactie pe care nu o puteam intelege. Chiar si atunci cand eram in mijlocul ploii si imi curgea apa pe fata eram fericit. 4cd718c70648385702d3560372b2576e

Doar cand am crescut putin mi-am dat seama de ce. Se potriveau cu mine, cu ce simteam si ce gandeam. Cu personalitatea mea tulbure ce dorea ceva ce nu poate avea. Astazi mai mult ca niciodata, ma simt atat de bine cand vad cum vantul rascoleste zapada. De parca tot ce se simte acum in mine a fost transpus afara. Si parca cineva s-a uitat cu lupa in interiorul mintii mele si a facut o treaba superba. Pana si malitiozitatea pe care o simt uneori fata de intreaga situatie in care ma aflu o gasesc in taisul gerului.

Haosul ce se desfasoara afara este umbra palida a furtunii din interior. Si ma simt oarecum razbunat ca sufera si altii. Ca au si ei parte, temporar, de ce simt eu mereu de la o vreme incoace.

Cand ma uit pe geam si vad natura in starea ei pura, ma vad pe mine. Vad violenta din mine ce ma sperie enorm, vad gandurile la fel de negre ca si norii de ploaie si vad scanteia aceea de nebunie.

Cred ca furtunile de orice fel sunt darul pe care il primesc de la natura, zei etc. in momentele mele cele mai grele. Si chiar daca afara apare soarele si norii se imprastie, inauntru este mereu la fel. O furtuna.

11 thoughts on “Furtuna din mine

    Pinky Rainbow said:
    25 January 2014 at 15:17

    Cred ca o sa vina un moment cand nu vei mai avea furtuna in suflet… 🙂

    Like

      macau ionut responded:
      25 January 2014 at 15:20

      Posibil…pana atunci ramane cod portocaliu 🙂

      Like

    Lav said:
    25 January 2014 at 19:08

    Esti prima persoana pe care o aud ca spune ca ii place cand e furtuna. Cat despre suflet, nu cred ca te simti bine cand ai furtuna in suflet…nu ar trebui sa o alungi?

    Like

      macau ionut responded:
      25 January 2014 at 19:31

      Nu ma simt bine cand este in interior, normal. Cat despre alungat, incerc…tare de tot.

      Like

    miculcritic said:
    25 January 2014 at 20:05

    Eh, poate de asta vad eu frumusetea in fenomenele dezastruoase cum este: o tornada, un val gigantic, o furtuna de nisip , etc.

    Like

      macau ionut responded:
      25 January 2014 at 20:18

      Posibil..fiecare vede frumusetea in altceva. Noi ne-am ales ce altii considera distrugator.

      Like

    Crisego said:
    25 January 2014 at 20:24

    Daca nu m-ar durea capul de la cutitele infipte de viscol in fruntea mea, mi-ar placea si mie vremea asta mai mult… 🙂

    Like

      macau ionut responded:
      25 January 2014 at 20:36

      =))) Pai stii sunt frumoase furtunile de iarna, daca le vezi din spatele unui geam:))

      Like

    Never the same « Din Viata said:
    10 July 2014 at 18:04

    […] dintre postările mele cele mai dragi ( Scrisoare pentru iubita mea , Furtuna din mine, Perfect you sau Just you. Always ) au fost scrise sub imperiul unor emoții puternice, ce m-au […]

    Like

Hai bine... comenteaza.

