Doar eu

Posted on


abcd0a532030d6b0a8eaf7c3ba77c9dbSunt zile in care merg cu zambetul pe buze, cu capul sus si ma gandesc ca totul in viata mea este frumos. Nu imi vine in gand niciun gand rau, nu simt nevoia sa ma plang ( chiar si mie insumi) si nu ma supar pe oamenii ce se ciocnesc intr-un fel sau altul de mine. Sunt zile fericite si nu pot sa le trec cu vederea. Zambesc oamenilor pe strada, cant singur sau ma simt bine in pielea mea. Atunci imi dau seama ca lucrurile mici ma fac fericit, sunt oarecum multumit cu viata mea si as fi de-a dreptul egoist daca as spune ca nu sunt recunoscator pentru ceea ce am.

Dar pentru ca sunt doar un om si nu eu controlez emotiile, ci ele pe mine, am si zile mai putin bune. Ba chiar rele as putea spune, daca imi este cu iertare. Le cunosc de dimineata, de cum deschid ochii. Daca as fi mai bun cu cuvintele, as descrie cum simt in mine ceva, nu rau, dar pe aproape. Si in acele zile sunt intr-o stare ce ma face sa vad doar partile rele ale vietii si ale mele. In care imi dau seama ca am ratat in viata, ce puteam sa fac sau ca sunt inconjurat de oameni mai putin fericiti cu duhul. Astea sunt zilele in care blestem toate fortele ce m-au adus aici, fara frica de a fi pedepsit intr-un fel sau altul.

Sincer, as vrea sa spun ca am parte de aceste zile intr-un mod egal, dar nu se intampla asa deloc. Sunt saptamani, ba chiar si luni rele si doar cateva zile bune. Dar am invatat sa le pretuiesc mai mult pe cele din urma. Poate tocmai pentru ca sunt asa rare sau poate ca imi place mai multe de mine atunci.

Am doua fete, doua masti pe care le rotesc permanent, exact ce te-ai astepta de la zodia mea. Este uneori obositor sa o tot faci, mai ales cand stiu ca nu ma pot opri deocamdata la una singura. Dar oricat de ciudat ar parea este placuta tranzitia asta intr-un fel ciudat. Imi da ocazia sa fiu sincer cu bine, sa imi dau seama ca nu totul merge cum trebuie in viata mea sau sa fiu o persoana ce nu cere aprobarea altora.

Poate ar fi mai bine sa nu fiu atat de sensibil, sa nu vad atat de multe si sa nu ma gandesc atat de mult, dar atunci nu as mai fi eu.

Hai bine... comenteaza.

