Eu si Ea

Posted on


Stiti, am fost intrebat de ce sunt atat de mofturos cand vine vorba de sexul frumos. Pana la urma, nu stai cu o fata si astepti sa te casatoresti cu ea. Trebuie sa te distrezi si sa simti ca iti traiesti viata, au spus unii. Altii au spus ca ma agit degeaba, ca fata potrivita o sa vina singura, fara sa o caut.aa0dab764b9fec70fc041296c22fa13e

Toate cele de mai sus pot fi perfect adevarate. Nu neg faptul ca pentru unii a functionat una dintre variante. Dar eu gandesc un pic altfel si nu stiu daca as putea aplica solutiile astea. Nu pentru ca as fi mofturos ci pentru ca gandesc altfel.

Mi-am spus acum ceva timp, dupa o relatie destul de neplacuta ce m-a lasat cu un gust amar, ca timpul meu se scurge si nu merita sa il impart cu cineva ce nu il pretuieste. Stiu ca o sa spuneti ca sa il petreci singur nu este la fel de placut. Va dau dreptate, dar sincer, de ce as vrea sa fiu langa cineva ce nu aduce nimic in viata mea.

Nu vreau pe cineva ce crede ca are toate raspunsurile si face pe profesoara cu mine. Nimeni nu stie ceva despre viata, noi sau lumea asta a noastra. Vreau sa se intrebe de ce este cerul albastru, de ce unele stele stralucesc mai puternic sau cum gandeste o anumita persoana. Ea va stii ca nimic nu este alb sau negru si ca exista lucruri gri, ce incalca orice conventii sau legi. Nu vreau langa mine o persoana ce se crede mai buna sau mai proasta decat mine. Vreau sa se considere egalul meu si sa aiba curajul sa puna cele mai grele intrebari si sa primeasca raspunsurile . Sa nu ii fie frica sa-si deschida mintea si sufletul in fata mea, gandind ca o voi judeca.

Nu pot si nici nu vreau o fata superficiala ce considera ca lumea se invarte doar in jurul unor numere. Sa stie ca exista si ceva mult mai important in interiorul nostru pe care trebuie sa-l ingrijim si sa-l protejam.

Ai crede ca cer perfectiunea, dar ar fi fals. EU o caut doar pe EA.

8 thoughts on “Eu si Ea

    Roxana Rusu said:
    14 January 2014 at 20:25

    Timpul scurs într-un mod neplăcut nu îl vei primi niciodată înapoi la propriu – dar când va veni ea, te va face să trăieşti atât de intens orice clipă, că ţi se va rupe de timpul pierdut într-un mod urât. O să-ţi pară doar rău că n-ai cunoscut-o pe ea mai devreme.
    Tipa imperfectă o iei tu frumos de mânuţă, şi când o să fii atât de leşinat după ea, o să-ţi dai seama că e cea mai frumoasă din lume. Din orice punct de vedere. Aşteaptă numai s-o găseşti…

    Like

      macau ionut responded:
      14 January 2014 at 21:05

      Tot ce este posibil…daca reuseste sa ma faca sa uit este perfecta pentru mine 😀

      Like

        Roxana Rusu said:
        14 January 2014 at 21:32

        O va face. Şi te va mai face fericit, care-i tot parte din perfecţiune.

        Like

    anghel alex said:
    15 January 2014 at 16:50

    Va momentul daca nu a venit deja cand consideri ca fata cu care vei fi este perfecta si este doar pentru tine cu siguranta. Si iti inteleg ideile tot de ce ai nevoie este de mult timp parerea mea.

    Like

      macau ionut responded:
      15 January 2014 at 17:09

      Da, se pare ca timpul le rezolva pe toate…

      Like

    Crisego said:
    15 January 2014 at 18:37

    Mi-ai adus aminte de mine, cel care eram pana acum vreo un an si jumatate… Uite ca intr-un final am gasit-o pe EA, dar ghici ce! A venit singura, fara sa ma astept… Asa ca nu pot decat sa iti urez sa ai rabdare si incredere…

    Like

      macau ionut responded:
      15 January 2014 at 18:49

      Multumesc si felicitari. O sa astept..se pare ca nu am altceva de facut…

      Like

        Crisego said:
        15 January 2014 at 19:30

        Nu ai pentru ce. Multumesc!

        Like

Hai bine... comenteaza.

