No one understands

Posted on


Dupa mult timp de scris pe blog mi-am dat seama ca ce am simtit eu nu este inteles la fel de toti. Bucuria, tristetea sau confuzia sunt percepute de fiecare intr-un mod diferit.

large

Au fost oameni ce au comentat aici, spunand ca au trecut prin experiente asemanatoare. Dar eu am avut o reactie, ei alta, desi nu puteam sa schimbam rolurile. Unii au reactionat la o ruptura printr-o izolare mai intensa decat a mea, in timp ce altii si-au innecat amarul in bautura.Altii au avut pur si simplu puterea de a trece peste, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.

Alti pot citi si pot aplica reguli logice oricarei situatii. Iti place de cineva? Spune-i. Ai gresit? Cere-ti iertare. Suna simplu din afara si sunt poate primele lucruri care mi-au dat si mie prin minte. Dar sa le pui in practica depinde de la o situatie la alta. Cineva mi-a spus ca sa nu ma mai zbat si sa ma gandesc la dragostea adevarata ci sa o astept. Ea va veni atunci cand nu te astepti. Sfat solid, plin de intelepciune, dar intre timp ce ar trebui sa fac? Sa stau ca un sac de cartofi si sa sper ca totul va fi bine. Experienta mea imi spune ca lucrul asta nu este posibil in cazul meu. Pur si simplu nu sunt construit asa.

Am intrat si pe alte bloguri si am gasit oamenii ce erau raniti ca si mine. Cu cea mai mare sinceritate va spun ca nu am fost atins atat de mult pe cat ar trebui de dramele lor. A mea era intotdeauna mai importanta, mai complexa si mai greu de rezolvat, in timp ce ale lor erau simple neintelegeri.

Suntem atat de multi si simtit atat de diferit chiar daca suntem toti cu cicatrici in suflet. Ravnim la aceeasi iubire si ne tine companie aceeasi singuratate odioasa. Insa fiecare avem o alta viziune, o alta posibila rezolvare sau o cale de evadare. Nimeni nu intelege ca tine.

5 thoughts on “No one understands

    Alisa said:
    10 January 2014 at 13:55

    De asta zic eu uneori că nimeni nu mă poate înțelege cu adevărat, doar are iluzia că înțelege. Niciodată două persoane nu vor simți și nu vor acționa la fel, deși uneori pare, pentru că fiecare persoană și situație e diferită.

    Like

    Roxana Rusu said:
    10 January 2014 at 14:19

    E normal ca oamenii să nu simtă la fel, mister Macau. Ia gândeşte-te cât de plictisitor ar fi ca sentimentele tale să fie aceleaşi cu sentimentele mele. Intensitatea să fie aceeaşi. Am fi doar nişte xeroxuri.
    Fiecare-şi trăieşte dramele diferit. Fiecare crede că el are cea mai mare problemă. Fiecare crede că e cel mai neîmplinit. Şi eu cred la fel, şi uneori mă gândesc că aş putea, totuşi, să încerc să văd partea plină a paharului, acesta fiind sfatul pe care-l dau mereu, deşi eu nu-mi ascult uneori niciuna dintre vorbele mari.
    Haide, capul sus! O să fie bine!

    Like

      macau ionut responded:
      10 January 2014 at 14:44

      Adevarat treaba cu xeroxurile:)) Nu m-am gandit atat de departe. Zau? Treaba cu paharul plin imi spui tu mie? L-am auzit si eu ca si tine. Si tot ca tine l-am pus in practica:))

      Like

        Roxana Rusu said:
        10 January 2014 at 14:52

        No, haaaide. Capu’ sus!
        N-ai citit drama continuă pe care o trăiesc eu? Şi încă supravieţuiesc.
        Se poate şi mai rău, aşa că fii fericit cu puţinul pe care îl ai!

        Like

          macau ionut responded:
          10 January 2014 at 15:34

          Am citit, dar cum spuneam nu pot sa imi dau seama ce ai simtit tu cu adevarat. Multumesc, o sa incerc cu putinul ala:))

          Like

Hai bine... comenteaza.

