Just you.Always.

Posted on


M-am gandit la tine multa vreme. Zile, saptamani, luni si chiar ani, desi pare greu de crezut. Am vazut cum te-ai transformat si mi-a placut fiecare etapa prin care ai trecut. De la stangacia aceea dulce dintre copilarie si adolescenta pana la siguranta de sine a unei femei . 08a6b9ab165eb5543e4c7272bdac198f

Am admirat mereu cum ai trecut cu eleganta prin aceste incercari ale vietii. M-ai facut sa ma indragostesc incetul cu incetul, fara sa faci nimic special. Ai stiut mereu ce sa imi raspunzi, chiar si atunci cand eram ironic sau chiar enervant. Nu te-ai suparat pe mine si nu ai ras niciodata atunci cand am cazut. Te-am iubit pentru fiecare clipa pe care ai irosit-o cu mine, desi vorbeam doar banalitati.

Au fost zile cand o convorbire cu tine ma facea sa ma simt fericit pana seara. Acolo incepeau regretele mele, dar pana atunci eram fericit. Inca mai am asemenea zile si inca ai acelasi efect. Sunt momente in care doar sa vad o poza de-a ta si sunt teleportat in lumea mea fantastica. Am dreptul asta, de a visa, de a construi un viitor utopic.

Si as minti daca as spune ca nu simt uneori furie pentru ca nu sunt cu tine, ca nu strang din dinti de fiecare data cand vad ca tu nu ma vezi la fel. Dar la fel de bine as minti, daca as spune ca nu  sunt fericit atunci cand stiu ca zambesti, indiferent din a cui cauza. A mea, a lui…nu mai conteaza. Vad bine ca si altii si-au dat seama cat de speciala esti. Era prea mult sa sper ca vor te vor ignora si voi avea un ascendent asupra lor.

Nu am stiut niciodata sa iti spun cat de mult tin la tine. Nu ma pricep prea bine la asta, nici macar acum. Poate ai stiut, dar ai asteptat ca eu sa-ti vorbesc si ai fost dezamagita. Crede-ma ca pedeapsa este infioratoare, cu un gust dulceag al clipelor trecute si infierata in mine.

Nu esti o printesa adevarata,dar la fel de bine ai putea purta o tiara. Nu esti o nimfa dar te-ar primi cu bucurie printre ele. Esti doar tu. Si pentru mine asta este de ajuns.

3 thoughts on “Just you.Always.

    Lavinia Humeniuc said:
    8 January 2014 at 0:50

    Poate ar trebui sa ii spui.

    Like

      macau ionut responded:
      8 January 2014 at 7:41

      Poate. Dar cred ca este cam tarziu acum.

      Like

    Never the same « Din Viata said:
    10 July 2014 at 18:04

    […] postările mele cele mai dragi ( Scrisoare pentru iubita mea , Furtuna din mine, Perfect you sau Just you. Always ) au fost scrise sub imperiul unor emoții puternice, ce m-au transformat definitiv. Au avut un […]

    Like

Hai bine... comenteaza.

