Lucruri pe care le-am invatat pana la 23 de ani

Posted on


Doar stiti ca sunt un fan al listelor, asa ca ce puteti sa-mi cereti? Am avut la dispozitie inca un an in care sa devin mai…batran 🙂 Nu sunt demne de pastrat in biblioteca cuiva, dar sunt pur si simplu cateva lucruri pe care acum le stiu.

Life lesson

  1. Mai batran nu inseamna neaparat mai inteligent sau mai intelept.
  2. Yahoo Messenger a ajuns o relicva pentru batrani.
  3. Este mai bine sa spui adevarul, dar nu toata lumea vrea asta.
  4. Doi oameni ce formeaza un cuplu vor renunta la eu si vor folosi  noi.
  5. Lucruri rele se intampla pana si celor mai buni oameni.
  6. O decizie corecta nu este intotdeauna cea mai fericita.
  7. Oamenii vin si pleaca, iar asta este normal.
  8. Linistea este doar o iluzie.
  9. O fata nu va initia niciodata o discutie. Chiar daca vrea sa vorbeasca cu tine.
  10. Chiar daca nu o sa te inteleaga intotdeauna, familia este mereu acolo.
  11. Daca un lucru este important pentru tine, nu inseamna ca este valabil si pentru altii.
  12. Dragostea este doar inceputul intr-o relatie.
  13. Sa nu-ti fie frica sa-ti aperi punctul de vedere.
  14. Intotdeauna sa iti faci timp pentru oamenii la care tii.
  15. O carte buna iti va aduce mereu satisfactii.
  16. Trecutul ramane in urma si orice ai face, nu se mai intoarce.
  17. Fetele prefera badaranii cu ceafa lata.
  18. Un pahar pe jumate gol sau plin, are bautura inauntru.
  19. Visurile se construiesc cu propriile maini.
  20. Trezitul de dimineata este o barbarie.
  21. Fetele asteapta si minciuni de la tine, chiar daca nu crezi in ele.
  22. Viata nu este ca in filme. Nici macar ca in carti.
  23. Banii conteaza mai mult decat iti place sa crezi.
  24. Te poate distruge lucrul la care tii cel mai mult.
  25. Conteaza ce cred altii, chiar daca nu iti place asta.
  26. Sunt foarte multi oameni prosti. Nu incerca sa ii educi.
  27. Nu intereseaza pe nimeni ce ai putea face, ci doar ce stii deja.
  28. Originalitatea nu este apreciata.
  29. Lumea isi aduce aminte de tine cand are nevoie sau pentru ca apare pe Facebook ziua ta.
  30.  Riscurile sunt de preferat regretelor.
  31. Greselile pe care le faci sunt ale tale. Nu educa pe altii pe baza lor.
  32. Oamenii nu asteapta nimic de la tine. Tu astepti de la ei.
  33. Moartea este mereu in viata ta. Obisnuieste-te cu ea.
  34. Toata lumea minte.
  35. Nu te astepta la multumiri. Lucrurile bune se uita primele.
11 thoughts on “Lucruri pe care le-am invatat pana la 23 de ani

    Roxana Rusu said:
    29 December 2013 at 18:50

    “Fetele prefera badaranii cu ceafa lata.” – haha. bună asta… :))
    24, 28 şi 29 mi se par aşa de triste, iar 33 cred că e cel mai dureros.

    baftă la a învăţa mai multe!

    Like

      macau ionut responded:
      29 December 2013 at 18:56

      Ma, ce pot sa spun…asa am vazut eu lucrurile in cazul fetelor:)) Nu inseamna ca este valabil si pentru altii. Da…sunt triste, dar trebuiau spuse:D

      Like

        Roxana Rusu said:
        29 December 2013 at 19:01

        Ehm… ce trebuie tu să înţelegi, e faptul că nu toată lumea e la fel!
        Bine? Te rog. Insist.

        Like

          macau ionut responded:
          29 December 2013 at 19:05

          :)) Intr-un fel sunt chiar usurat ca nu toata lumea este la fel.

          Like

    Eddie said:
    30 December 2013 at 20:53

    Pfff! Mare dreptate ai la toate cele 35 de puncte.

    La mulți ani, Ionuț! Îți doresc un an nou fericit și plin de sănătate și de succes.

    Like

      macau ionut responded:
      30 December 2013 at 20:58

      Ma asteptam sa se regaseasca lumea in cateva, dar nu in toate:)) La multi ani si tie Eddie. Un an nou plin de impliniri.

      Like

    Pinky Rainbow said:
    23 January 2014 at 17:26

    Ce imi place articolul!!! 🙂 Sunt de acord in privinta majoritatii afirmatiilor, in special numarul 20 mi-a adus un zambet pe buze si un pufait in semn de confimare :))

    In schimb, 9 si 17 nu sunt adevarate. Uite, eu initiez discutia printr-un comentariu. Eu am facut primul pas. E adevarat, tu nu ma cunosti, nu ai auzit de mine, nici nu ai fi avut cum sa dai startul conversatiei :)). Ideea e ca eu am initiat-o, da? :)))

    Si poate exista fete carora sa le placa badaranii cu ceafa lata deoarece sunt si ele la fel de proaste. Eu, din moment ce sunt desteapta, mi-e sila de badarani. De toti, fie ei cu sau fara ceafa lata. :))

    Like

      macau ionut responded:
      23 January 2014 at 18:39

      Ah ce mi-a placut comentariul tau :)) Ce sa zici…tu esti un caz special. Ar trebui sa te dea la ziar “Femeia ce a initiat o conversatie cu un baiat ” ;)) Cat despre 17…am zis doar ce am invatat eu pana acum, nu ce se intampla cu toata lumea, gen tu fata desteapta. Multumesc pentru ca ai intrat si m-ai trecut in blogroll, am facut si eu acelasi lucru. Bafta la invatat! 😀

      Like

        Pinky Rainbow said:
        23 January 2014 at 18:42

        Heeeey eu nu te-am trecut ca sa ma treci si tu! Te-am trecut pentru ca imi place cum scrii. Mult! 🙂

        P.S. Stii ce ma amuza? Ca te-ai prins ca despre tine vorbesc in statusul de pe Facebook. :))

        Like

          macau ionut responded:
          23 January 2014 at 19:28

          Stiu, nici eu nu trec oameni de dragul de a ii trece 😀 Ce pot sa spun, sunt si eu baiat inteligent :-“

          Like

            Pinky Rainbow said:
            23 January 2014 at 19:53

            Ne-am gasit, doi destepti. :))))

            Like

Hai bine... comenteaza.

