Don’t let go

Posted on


In fiecare dimineata, in drum spre munca vad o fata. Aceeasi fata, la aceeasi ora, cam in acelasi loc,la mine pe strada, mai precis. Are cam 25-26 de ani, parul lung, blond si niste ochi superbi. Mi se par violeti, dar nu stiu daca exista culoarea asta . Sunt de-a dreptul fermecatori mai ales pentru ca in fiecare dimineata au parca o  alta nuanta.images

Dar pe langa toate acestea are ceva ce o face speciala in mintea mea ciudata: zambeste. La ora 8 si un pic, venind de la munca, ea nu este suparata, trista sau obosita. Deloc. Nu rade cu gura pana la urechi si nici nu are un suras ca Mona Lisa, ci are un zambet pe fata. De parca ceva o face fericita atat de mult incat straluceste.  Si imi zambeste in fiecare dimineata, desi nu ma cunoaste.

Eu , care dimineata sunt un ghem de fericire.  Ursuz, cu ochii umflati de somn si destule injuraturi incat sa faca si un om matur sa roseasca. Si apoi o vad pe ea, portia mea zilnica de fericire. Pentru cateva clipe, atunci cand o vad, uit ca este dimineata, zi de munca  sau orice gand rau. Ii vad zambetul si pentru cateva secunde sunt si eu linistit cu adevarat. Si asta pentru mine este greu, credeti-ma. Au fost zile in care m-am gandit ce-ar putea sa o faca atat de fericita. Am creat scenarii, mi-am imaginat si tot nu am reusit sa imi dau seama. Poate este cineva, poate sunt lucrurile marunte ce o fac atat de fericita.

Nu o iubesc pe fata asta si nici nu ma atrage fizic, dar are ceva ce as vrea sa gasesc la altcineva. As vrea sa-mi aduca linistea ei, printr-un zambet, printr-un cuvant sau printr-o privire. Acum cand vin sarbatorile sunt mai…simtitor, daca pot spune asta.  Daca aveti pe cineva care face deja asta pentru voi, tineti-i aproape. Trageti cu dinti daca trebuie, dar nu-i lasati sa plece.  Pentru ca merita.

Hai bine... comenteaza.

