Am obosit…

Posted on


Am avut incredere in tine, in noi. Am incercat tot ce puteam eu sa fac. De atat de mult timp tot ma zbat ca intr-o mocirla continua. Am vrut ca tu sa fii cea care ma va ajuta sa fiu altul.love-tired-Favim.com-629413_large

Sa devin un alt eu, mai bun, mai intelegator, mai ancorat in lumea reala si nu in cea a viselor. Vroiam sa stii ca am avut mult timp de gandire. Atat de mult incat pana si noptile nu mai erau ale doar ale mele. Erai acolo de cand deschideam ochii pana in momentul acela dulce in care simteam somnul cum vine. Imaginea ta era ultima in fiecare seara, invariabil.

Am avut mai multe ocazii decat ar fi trebuit pentru altii. Am vorbit atat de mult unul despre altul, incat uneori ma gandesc ca te cunosc mai bine decat o faci tu. Noi doi am fi fost poate ceva spectaculos, ne-am fi completat reciproc pana la perfectiune.

De la inceput mi-a trecut prin minte ca poate nu esti pentru mine. Ca cineva acolo sus, face o gluma cruda cu mine, aratandu-mi ce voi pierde. Nu am crezut asta si am mers mai departe.

Acum nu mai pot. Ai ceva care ma va bantui mereu, in privirile altora. Si poate voi regreta mereu ce nu am avut in final. Dar nu voi regreta niciodata timpul pierdut. M-a invatat ceva pretios, fie la un pret ridicat.

Pur si simplu nu mai am forta…am obosit.

Hai bine... comenteaza.

