Haosul din mine

Posted on Updated on


Stiti cat de greu este cateodata sa scrii? Nu neaparat ceva sofisticat sau elvevat. Nici vorba de asa ceva, doar ce simti, ce gandesti tu. Ai sute de ganduri, zeci de ideii ce vor sa fie spuse, impartasite, scrise.111

Si te asezi in fata calcultatorului, scrii, apoi stergi. Ceva nu se leaga cum trebuie si o iei de la capat. Acum esti mai multumit, dar tot nu apare ce gandeai tu. Ideea iti fuge, iar tu te trezesti ca ai ajuns sa scrii despre altceva. Te opresti, te pui in pielea omului ce printr-un mare mister iti citeste blogul si iti dai seama ca autorul blogului este un mare prost.

Daca nu ai fi scris tu asta, nu ai intelege despre ce este vorba. Cum sa inteleaga ei care vor sa te citeasca? Nici macar nu ai spus tot ce aveai de spus, iar ce ai spus nu are niciun sens.

Stiu ca sunt oameni ce au talent si nu intampina problemele astea. Dar eu le am, si sunt ca niste mici greutati pe care eu trebuie sa le desfac de fiecare data cand  vreau sa scriu. Am peste 20 de drafturi pe care nici acum nu pot sa le termin. Pur si simplu nu stiu ce sa scriu in continuare, chiar daca seara, inainte sa adorm, firul se reinnoada si totul imi apare in minte pana la ultima virgula.

Dar dimineata totul dispare si mintea mea este iarasi un haos in care sunt zeci de idei ce se ciocnesc, se imbina si se distrug reciproc. Si de multe ori astern pe blog pe cele mai banale sau mai putin importante pentru mine. Doar pentru ca unele sunt atat de simple in mintea mea, dar atat de complicate de transmis.

Apoi ajungi sa scriu postari d-astea, cu haosul.

5 thoughts on “Haosul din mine

    Insane said:
    15 December 2013 at 19:29

    Pfff… Eu recitesc două cuvinte dintr-o propoziţie de 30 de ori, pentru a fi sigur că sună bine… pentru ca apoi, să le şterg şi să le înlocuiesc cu alte cuvinte 😀

    Like

      macau ionut responded:
      15 December 2013 at 19:54

      :)) Sa inteleg, deci ca problema mea nu este singulara:))

      Like

        Insane said:
        15 December 2013 at 20:40

        Bineînţeles că nu :))

        Like

    Alisa said:
    15 December 2013 at 22:26

    La inceput asa mi se intampla si mie intotdeauna… Mi se intampla si acum, dar mult mai rar. Uitr ce fac eu uneori: noaptea, cand nu am somn si am idei imi iau un caiet si scriu exact ce-mi trece in acel moment prin minte, iar cand am timp transcriu pe blog si eventual modific. Draft-uri am si eu cateva, dar nu-mi fac sperante ca le voi mai termina vreodata… 🙂

    Like

Hai bine... comenteaza.

