Sfat de relatie

Posted on


Ironia maxima sa dau tocmai eu sfaturi de relatie. Eu care am stricat multe fara niciun ajutor din exterior. Dar am invatat, sau asa imi place sa-mi spun. advice

Si oricat de fara de pricepere am fost eu, poate cineva ia aminte si pune in aplicare macar una dintre sfaturile pe care le dau eu aici.

Cel mai important este sa iubesti. Sa nu intri intr-o relatie pentru ca te plicitisesti, esti singur sau ti se pare cel mai mic rau. Trebuie sa fii sigur ca o iubesti, ca tii la ea sau macar ca iti place cu adevarat. Este poate cea mai grava greseala pentru ca o poti evita inca de la inceput. Si o sa te trezesti ca nu mai stii ce sa faci, ca esti din nou plicitisit sau ca nu va potriviti. Dar poate ea te place, iar cand o sa te desparti o s-o doara.

Al doilea lucru pe care trebuie sa-l faci ca totul sa fie bine intre voi este sa spui adevarul. Stiu ca uneori nu este prea placut, sau dorit, dar eu cred ca ar trebuie sa fie spus. Minciunile mici sau mari au tendinta de a crea un zid si de doar de asta nu ai nevoie intre voi doi. Sa-i spui minciuni erodeaza putina incredere pe care o aveti intre voi si chiar daca uneori incomodeaza, adevarul este cea mai buna unealta intre doi oameni ce se iubesc.

Ultimul lucru ce imi trece acum prin cap este comunicarea. Daca nu-i spui ce simti si tii doar pentru tine o sa creada ca tie chiar nu-ti pasa. Aici am fost vinovat de mai multe ori decat as vrea sa spun. Poti s-o iubesti cum nu ai iubit pe niciuna, dar daca nu ii spui nu conteaza. Este adevarat ca actiunile vorbesc mai bine, dar de multe ori simte nevoia sa o auda de la tine. Si revin la punctul de mai sus. Sa-i spui adevarul, nu cliesee si nici sa nu spui atunci cand nu crezi. Sa nu folosesti cuvinte doar pentru ca asa ai auzit la altii. Sa spui din suflet, fara sa fii obligat. Nu cuvinte goale ce suna frumos ci doar ce simti.

Poate erau mai multe de spus, dar nu sunt nici guru, nici macar vreun Don Juan. Doar unul ce stie ce a facut gresit.

Hai bine... comenteaza.

