Fairy Tale

Posted on


Am doua pasiuni mari pe care multi nu le inteleg: cartile si SF-urile.  Imi place sa citesc si sa ma uit la filme science-fiction, ce de multe ori ar intra in categoria” cheesy”.

dream-dreaming-graffiti-text-wake-up-wall-Favim.com-50798_original

Si imi plac lucrurile astea doua din motive simple, dar care ma fac sa par ciudat in ochii altora. Atunci cand citesc o carte evadez.  Este un intreg ritual pe care trebuie sa-l urmez atunci cand deschid o carte noua. Trebuie sa ma schimb, sa-mi golesc mintea si sa intru in lumea aceea dintre randuri. Aici poti sa fiu cavalerul ce salveaza domnita, Napoleon in marsul sau triumfal prin Europa sau un cersetor in Anglia victoriana.

In viata de zi cu zi sunt captiv cu orele si sansele de a face ce imi place sunt mici. Am nevoie de asta. Sa fiu ce imi doresc, ce mi-as dori si ce visez sa fiu. Simt dorinta de a fi un alt om ce iubeste mai intens, ce se alege cu fata si traieste fericit pana la adanci batraneti. Macar acolo in carte.

Filmele science-fiction sunt a doua mea scapare. Poate pentru ca imbina fantezia cartilor cu viitorul…nu stiu sigur. Dar imi arata lumi indepartate, fiinte mai inteligente, pe mine si urmasii mei in viitor. Intr-o lume mai buna, mai putin axata pe valorile materiale si dispusa la colaborare. Imi place viziunea aceea ingenua a scenaristilor de prin 50-60′ a unei lumi mai curate, mai intelegatoare.

Cred ca daca as fi spus toate astea unui pshiholog mi-ar spune ca incerc sa-mi construiesc in mintea mea o lume mai buna, pentru a evada din cotiadian. Mi-ar da doua-trei pastile si m-ar trimite acasa  sa dau piept cu realitatea. Dar de ce este atat de rau sa visezi atunci viata ta nu are nimic din ce iti doresti?

Hai bine... comenteaza.

