Vechea bucurie

Posted on


Suntem cu totii in febra Sarbatorilor. Chiar daca ne place sau nu, suntem cam fortati sa fredonam colindele de la radio si sa fugim ca niste bezmetici printre rafturile de prin magazine.download

Dar ceva s-a schimbat. Cel putin pentru mine, ca nu stiu cum este la voi. A disparut farmecul, bucuria aceea sincera sau asteptarea ce iti crea fluturasi in stomac. Este adevarat ca am crescut si va lucrurile altfel, dar asta nu ar trebui sa fie o scuza pentru mine. Imi este aproape imposibil sa regasesc copilul din mine ce zambea doar la gandul de cadouri.

La fel de adevarat ca acum mai dau si cadouri, nu doar le primesc dar asta ramane un detaliu minor. Cumva imi pare mai sincera bucuria parintilor mei, ce si acum pastreaza ritualul de a ma surprinde cu o punga plina de dulciuri. Si am 23 de ani, dar pentru ei sunt inca copilul. Si mi-e rusine ca nu pot sa fiu si eu bucuros, la fel ca ei, sa simt acea senzatie pe care multi o au inaintea sarbatorilor.

Imi este dor de asteptarea lui Mos Nicolae, de bucuria de dupa si senzatia de cel mai fericit camin din lume. Ai mei nu s-au schimbat si incearca mereu sa fie totul bine. Problema sunt eu si asa-zisa maturizare. Nu mai gandesti transformand totul in bomboane si bucuria nu mai vine dintr-un robotel.

Masca imi cade cel mai usor in astfel de situatii. Nu mai poti sa te imbarbatezi si nici sa te minti. Astea sunt momentele in care simti ce iti lipseste si cat de greu este fara. Timpul nu se intoarce si nici eu nu ma transform in copil. Fericirea nu vine intr-un ambalaj stralucitor si  eu nu mai simt ca un copil.

Vechea bucurie nu se mai intorace. Niciodata.

Hai bine... comenteaza.

