Momente mari si momente mici

Posted on


Este greu sa-ti cataloghezi viata, sau macar s-o contabilizezi. Daca un strain te-ar intreba ce alegeri te-au adus astazi aici poate ti-ai aduce aminte de cateva dintre ele, dar nu de toate.

download

Nu poti sa explici deciziile intr-o maniera care sa satisfaca un strain si nici nu te poti mandri cu logica ta. Pentru ca de multe ori ai luat acele hotarari fara sa te gandesti la consecinte sau la punctele forte.

Dar printre aceste decizii ce ti-au facut viata asa cum este astazi ai gasit si cateva momente ce s-au imprimat bine in mintea ta. Le revezi si iti aduci aminte fiecare amanunt, chiar daca atunci nu au parut atat de importante.

Imi aduc aminte si acum o seara pe care am petrecut-o la bunici. Eram singur, agatat de un gard si ma uitam cum apune soarele. Nici pana astazi nu imi dau seama ce m-a impresionat atat de mult. Dar imi aduc aminte cat de incet trecea timpul si cum soarele disparea incet. Pana si culorile sangerii le vad parca iarasi.  Sau ploaia ce m-a prins intr-o seara alaturi de fata pe care o placeam atunci. Si acum o vad cu parul ud, uitandu-se la mine cu zambetul pe fata.

In schimb nu imi amintesc cand am luat decizia de a alege facultatea la care am fost, prima zi de scoala sau prima fata pe care am sarutat-o. Le-am uitat sau pur si simplu sunt ascunse atat de adanc incat doar printr-o trauma sa iasa la suprafata.

Sunt totusi recunoscator ca aceste momente au ramas. Chiar daca unele par sa nu aiba importanta ele au ramas cu mine si m-au modelat, poate la fel de mult ca acele decizii importante.

P.S. Castigatorul concursului este participantul numarul 2: Bumbaru Daniel, bloggerul ce scrie la http://olivian92.blogspot.ro/ . El va fi contactat cat de curand pentru a discuta detaliile trimiterii cartii “Manuscrisul de la Accra.”

Hai bine... comenteaza.

