Shower curtains

Posted on Updated on


  Da, ati citit bine. Acest post se va ocupa exclusiv de perdelele pentru dus si nu glumesc. De multe ori nu ii dam importanta dar ia ganditi-va bine. Petrecem destul timp in baie, asa ca ar fi bine sa facem tot posibilul s-o infrumusetam. Unii au inceput deja. Enjoy!

Visul femeilor:

England Style

Pentru femeile mondene

Pentru vampiri sau fanii True Blood

Pentru fanii Psycho

 Pentru informaticieni

Pentru chimisti

Pentru englezi?

Pentru fanii Space Invaders

Pentru internauti

Habar n-am pentru cine

Pentru barbati:>

Tot pentru fanii Psycho sau Dexter

4 thoughts on “Shower curtains

    QED said:
    6 April 2011 at 18:12

    Ei, da, ce sa zic? Sunt cool. Eu nu folosesc perdea de dus, dar poate c-ar fi interesant sa cumpar ceva ce mi-ar placea. :))

    Like

    Lillee said:
    6 April 2011 at 18:38

    Cat de misto sunt. Imi cam surade ideea 🙂

    Like

    Johnny said:
    6 April 2011 at 19:22

    @Lilee si pe mine ma bate gandul:))

    Like

    Marina said:
    7 April 2011 at 8:13

    vai eu vreau una cu tabelul periodic! E super tare! ia sa le zic prietenilor, vine acusica ziua mea!
    SI restu sunt caragioase dar aia cu tabelul periodic e super!

    Like

Hai bine... comenteaza.

