Hercule Poirot

Posted on Updated on


 A aparut noul sezon Hercule Poirot! Poate nu conteaza asa mult pentru unii, dar eu sunt un fan declarat. Ca sa nu mai spun ca m-am plictisit teribil si este cam singurul serial Tv pe care pot sa il urmaresc acum. Totusi adaptarile dupa Agatha Christie sunt fenomenale; David Suchet are o interpretare fantastica a micului detectiv belgian.
  Va invit sa il urmariti, asta daca nu cumva asteptati sa inceapa saptamana aceasta House, Castle sau restul serialelor consacrate.
4 thoughts on “Hercule Poirot

    QED said:
    21 September 2010 at 17:37

    Ma bucur sa aud. Si eu sunt fana (ce cuvant!)a lui Hercule si-mi place mult actorul. plus ca-mi dai o veste buna: incepe un nou sezon din House (sper ca-i nou sezon, desi nu l-am gasit pe torente)

    Like

    Johnny said:
    22 September 2010 at 10:30

    shhh…vb de piraterie:)) si dap e sezon nou:X http://isohunt.com/torrent_details/214693681/house+s07e01?tab=summary

    Like

    QED said:
    28 September 2010 at 20:19

    Am vazut ambele episoade din House si am facut rost de Poirot. :)))) Shhhht, da, dar nu intra politia pe la tine :)) Sper. 😛

    Like

    Johnny said:
    29 September 2010 at 6:40

    nu intra:)) spune u ca nu a fost primul episod din house ceva care a meritat asteptarea:D

    Like

Hai bine... comenteaza.

